Chì corsi cuntenenu vitamina B17?

A sustanzita, chì parlaremu in questu articulu, hè stata arguminendu per più di 60 anni, postu chì a medicina ufficiale è i scientisti dicenu chì B17 ùn hè micca una vitamina in tuttu, ma hè un compostu bioquimicu chì hè abbastanza periculosa à a salute. Tuttavia, a medicina alternativa hè chjamata B17 quasi una panacea per parechje malatie, per esempiu, cum'è u cancer. À quale si crede in questa materia, hè di voi, ma chì i prudutti di a vitamina B17, pudete apprezzà da u nostru articulu.

Dove si trovai vitamina B17?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì ciò chì ùn hè micca stata cuntenuta vitamina B17, hè cusì in prudutti d'urighjini animali. Ùn avete micca definitu à truvà in carne o pesce, perchè se sè vo site di sustegnu di a medicina ufficiale, pudete manghjà questi manghjà senza teme. Ma avà parlendu cusì chì a vitamina B17 hè cuntinuta è in quale prudutti ponu truvà.

A pusizione di punta in a lista di i prudutti chì cuntenenu sta sustegnu è amori amori, u secondatu è u terzu locu spartini u casanu d'anellu è prunes cù l'osse. Dientiè sti frutte seccu è frutti secchi, avete una gran quantitativa di B17, cusì ancu i specialisti di medicina alternativa ti inventanu micca di utilizà più di 100 g di i prudutti citativi. Pudete truvà una vitamina contruversa è in leghje, hè spinach, crostata , uva è fagioli. True, a quantità in questi prudutti sò pocu chjucu, per quessa, l'aderenti di a scienza ufficiale pò manghjarli senza scantu.

U più grande quantità di sustanzita hè in l'ossi di albitri è manzili, rapprisentanti di medicina alternativa, percièli ch'elli l'avissiru a manciari di ridivà di diversi malati. Segui i so ricunniscenza, pudete decide solu per ellu stessu, ma ricurdate chì i duttori prevenenu per trattatu cusì, perchè chistu pò riescivà avvilinatu.

Chì sò l'aromi cuntenenu vitamina B17?

Questa sustanza hè trovi in ​​clover and sorghum grass, l'ultima pianta ricevi un sciroppu, chì hè cunsigliu per l'usu di a medicina tradiziunale. Clover hè utilizzatu in una manera unanimemente diversa, una pianta fresca si deve esse espritata da perchè u ghjacciu volte, chì deve esse drentu. Inoltre pudete pruvate à fà u tè tregli, hè fattu cumu cù a preparazione di travaglii d'arbi. Solu ricordate chì a medicina urfaniale si cunsigliu di tene à l'infusione, perchè sia più prudente di cunsultà u duttore prima di usà.