Tè - dolce è bè

Per assai persone, u tè hè longu u pruduttu integrale di a dieta. Hè sana, suttugna l' ànimu è chì dispunendu a sedienta. Ma pocu tempu hà fattu cunnosce chì a bèie hà propietate preghjudizii. In issu rispettu, u tema di dannu è benefiziu di u tè hè diventatu assai pertinente per e persone chì sustene a salute.

Benefizi di tè

A vittura cuntene assai micronutrienti chì anu assenza in altri prudutti: fluorure, manganese, calcium, copper, iron, zinc. L'usu pericìicu di tè naturali è di qualità, unicu, hà un effettu benèficu à u corpu. A spessu, ponu sèntenu a dichjarazione chì u tè fracenu u processu di anziane. Ci hè tutta a testa. Ai aiutanu à rejuvenate a pelle. Semu devi esse nutatu chì i so effetti hè 18 volte di più di quellu di u famu di vitamina E. U tè avà parechje assai bacterias preghjudici, perchè impedisce l'occurrence di stomatitis, enteritis, a garganta e d'altri infezioni virali. Hè tè chì alivia fatigue è dà un bellu còmpiu di vivacità.

Harm to tea

Ci hè parechje rumore di i vantaghji è i danni di u tè caliente. Specialists dicenu chì u tè eccessivamente calvinum burns organi internu, è resulten in cambiamenti dulurusi in a gola, esofago è stomacu. L'altra parte di a munita hè u tè friddu, i benefici è i danni chì anu intesu ancu assai assai opinioni. A versione di fridda cuntene oxalate, chì ponu causà a furmazione di pedi di rino. Sicondu i medichi, hè preferitu reemplazarà u tè cù l'acqua cusì ordine è l'utilizanu di tempu à u tempu in una forma cálida.

Sicondu a ricerca, u fruttu è u tè poi salutanu a salute quant'è assai danni cum'è l'acqua carbonate dolce. Contenenu un minimu di beneficu, ma un massimu di zuccheru. Da u mumentu, u tè dolce mellora l'animale è questu prestazione, è di l'altra banda sò danni cù usu freti, postu chì cuntene assai zuccaru. Hè impurtante ancu di capisce chì in certi prudutti ci sò tingi è sapori chì sò ancu preghjudizi à u corpu.

U u tè hè pruduttu in forma di fulula è granulosa. L'ultima opzione hè più intensa è robusta. Ma, cum'è sapete, u té forte contene una quantità maiò di cafeïna chì impedisce à u travagliu di u cori è u sistema nervu. In questu quì, u tè granulare hè preghjudiziu, ma hè vera utili per quantu moderate, perchè un modu fine.

Suntia à tutti l'altare, pudemu cuncludi chì u tè hè definitivamente utili. Però per abucciallu stu pruduttu ùn hè micca valenu. I fanali di l'usanza di u ghjornu di u biera hè ricunnumatu per rinforà gradualmentu u so cantu.