U valore alimentariu di i prudutti

Sò accustomi à pricate smart words, cum'è alimentariu, energie, valuru biologicu è sò cunvinte chì tuttu stu cuntatinu à ciò chì ci hè interessatu a più - calori . Invece, i studienti di nutrimentu ùn solu u cuntenutu calori di l'alimentariu. Prima di tuttu, u principiu, u cuncettu più assuciatu à rispettu à i prudutti hè un valor nutrizionale.

Qual hè u valore nutrizionale?

U nutrizione valore di l'alimentu hè un cuncettu assai largu chì riflette a cumpletta di i propietari utile di u pruduttu. Inclusu, è u gradu di ricustituzione di e bisogni di u corpu umanu cun questu pruduttu, è dinò l'energia sparata durante a so oxidazione.

U nutrizzioni hè determinatu da a cumpusizioni chimica di u pruduttu, è a cumpusizioni, in turne, predetermina micca solu l'utilità, ma ancu u gustu, l'aroma, u culore di u pruduttu. Grazie à u nutrimentu valore, pudemu calculà a ratio di caloria ingause, digestibilità, è, sicuru, a qualità di l'alimentariu.

Ci hè ancu una classificazione di u nutrimentu di i prudutti. Tutti i prudutti di i prudutti sò spartuti in dui gruppi - sustanzi sustaniti organici è minerali. I sustanzi naturali in i prudutti sò:

Sustanza minerale inclusi:

Per ùn calculà inde u valore nutrizionale di ogni pruduttu cunsatte, sò stampati specje - i meglius assistenti di quelli chì seguenu u so alimentariu.

U valore d'energia di i prudutti di l'alimentariu

Questu hè a cosa chì amu piace à cuntenutu calori. L'alimentazione hè l'unica fonte d'energia per una persona, cusì u calore deve esse cunsideratu cum'è un prucessu di ottene l'energia per satisfacer l 'urgenza di u corpu.

U valore energicu di l'alimentariu hè l'energia chì pò esse liberata da i prudutti chì si sò oxidati in u trattatu gastrointestinali umanu. Cumpressu - "pudemu", ma micca necessariamente libera. Ci hè un valoru teoricu è reale di energia.

U valore di u energu teoricu di l'alimentu hè a quantità di energia bruttiva chì hè liberata quandu l'alimentu hè oxidatu. Pundu nantu à l'indicazione seguenti:

Ma u valore propiu hè chì avemu acquessu red. Ùn assimulà nisuna di sustànnzii da u 100%. Allora, i proteins sò assimilati di u 84.5%, u grassu - da u 94%, di i carbuidrati - di u 95.6%. In u risultatu, per calculà quantu è ciò chì avemu ottene, devimu multiplicà a grossa per un factor per centu:

Valor biològicu di i prudutti di i prudutti

Quantu u pruduttu hè preziosu per u nostru corpu depende di a presenza in a so cumpusizioni di cumpunenti insubbabbiliti chì ùn sò micca sintetizzati in u nostru corpu, o sò prudutti pianu è sottu certi cundizioni.

Eccu, u valore biologicu di l'alimentariu hè carattarizatu da u gradu di cunfurzione di l'alimentu à e nostre nicissità.

Perchè l'omu ci sò parechje categorii di sustanzi sustanciale, u so valore biologicu, rispittivu, hè u più altu:

Cusì, per chì a nutrissioni currisponde à l'energia è u valor biologicu, avemu de seguità micca solu u cuntenutu calanicu di a nostra dieta , ma ancu u cuntenutu di tutti elementi indispinèvuli per i nostri populi.