Nutritura propria per a perdita di pisu

Forsi ùn ci hè nisuna donna in u mondu chì saria 100% satisfied with its appearance. In a prufundità di a nostra ànima, tutti di noi chì vulete corregione quarchi cosa, è poi - per esse a perfetta. A maiò parte di noi chì si scanta per a so figura è di u ghjornu è ghjornu passanu à tempu di ricerca di una dieta di miracle chì permettenu di manghjà tuttu è à tempu perdu u pesu.

Chì ghjè u sicretu di perde u pesu?

Escludemu (per u tempu) da a nostra dieta malata (cum'è turnò!) Patate, dicemu "nè" à i carbuidrati, cum'è u focu avemu a paura di grassu è teme à i proteini "dui faced". In fine, vultemu in una bestia famiglia siveru, chì prova di suddisfà a so fami cun una coca di dieta. È dopu à tutta a panacea hè assicurata vicinu, per crescita finta hè necessariu di aderiscenu solu à i principii di una alimentazione curretta.

Nutritionu cumu è perdita di pesu

A dieta curretta per a perdita di pesu hè basatu annantu à una verità simplica - manghja un pocu menu di ciò chì passene. Cusì ùn hè micca necessariu per esse ingaghjati in kcals di restrizzioni vittoria, tutti i cunsumu alimentari vi devenu vantaghju è per satisfacer lighjendi di un organizmu. In a nostra dieta, nutritura adequata per a pèrdita di pisu, sempre ci hè spaziu per i proteini è i grasi, è ancu i carbuidrati. Allora, analizemu i punti, chì deve di manghjà per pèrdite pisu.

  1. Carbuidrati. Sceglite quelli chì saziate, duverevule possibbili, questu - carattittiti letti. Eccu: i prudutti di u centu è a farina di u granu, frutti senza zuccaru, cereali, patati arrustuti. Sicondu a dieta curretta per a perdita di u pesu, ci anu da manghjatu in a mane dopu à a sera, per ùn avè micca sognu di famu persu à a sera.
  2. Proteins. Opiscenu i prudutti bassa di caluri: viteddu, pollulu, gallinacciu, casgiu ghjuvatu è iogurt, u furmagliu à 25% di grassu, pesce. Cù nutrimentu ghjustu per a perdita di pisu, ogni menu basciu cuntene proteini.
  3. Chiappa. A nostra dosi di u grassu hè 2 tbsp. oli vegetale o 30 g di nuts.
  4. I frutti è ligumi sò indiscensu in una dieta sana bona per a perdita di pisu. Dopu tuttu, questi alimenti sò ricchi di fibra , chì, sopratuttu, guarantisci u funziunamentu propiu di u intestinu. Frutta fresca è ligumi ùn deve manghjatu nantu à 300-400 g per ghjornu, ma i prudutti dolci, cum'è uva e banane, pò manghjonu finu à 14:00
  5. U restu. Tuttu ciò chì hè abbandunatu fora di a lista à a dieta equilibrada dritta per a perdita di pisu ùn sò senza rilazioni. Ma, si veramente voli, poi - un pocu pò pudè. Nutricionisti cunsiglianu ogni 7-10 ghjorni per manghjà qualchì prughjettu è assai dispiabile.

E finarmenti, u sicretu ...

Ma ancu u cunsumu di sti prudutti ùn significheghja micca chì a vostra dieta per a perdita di pisu hè corta. Ci hè chì a più impurtante hè a tela ... A porzione di prugna hè stata ugguali u pugnu, carne è pisci - dui palmi, legumi è frutti - dui pugni, kefir, latte - 1 vetru, è casgiu - circa 200 g. Numero di pranzi à ghjornu - 5 -6 volte. Questu hè u sicretu principale di nutrimentu ghjustu per a perdita di pisu.

Per adherite à sta regula, ùn stenderu micca in u stomacu, pudete sentisce a saturazione in tuttu u ghjornu. Eppuru, è, sicuru, vale de menziallu chì u cunsumimentu di l'alimentazione 2-3 ore prima di u sonnu deve esse suspesi. E in quantu à a dieta propria, hè assai impurtante per perdona di pesu à u stessu tempu. Accunciate à un cullemu culaccio, chì aiutarà à "sughjettà" finu àdudu senza maninotte, scuprite i cuncettazioni di picculu aperta è lunch è pruvate a cena 2-3 horas prima di chjinera.

Comu cù l'appetite è a salute, fate chì queste dui cuncetti sò inseparabli, perchè l'amori di prudutti dannusi - artificiale è causati per l'addiction ordinariu. U nostru corpu ùn hè micca bisognu di additivi alimentari, senza sapori, tinte, è ancu di più "esfetas" chì allargate a vita di u bastimentu. Coghina in porghje chjucchi, ancu in u to refrigeratore, ci sarà sempre un alimentu novu preparatu, solu sia capaci di sàziu cù tutte l'utilità.