Isomalt - male è beneficiu

Qualchì parte di e donne chì vulete perdiri pezza, pruvate reemplazie i zuccheri in a so dieta cù diversi edifizii. Questu disiu hè basatu annantu à u fattu chì i sustituti di zuccaru cuntene menos carbohidratati , è, per consensus, calori.

Unu di i so edifizii populari hè l'isomaltu, u danu è u benefiziu di quale pudete truvà infurmazione cunfruntura. I dolci di pruduttori utilizanu stu edifikadore assai, perchè ancu e dolce prupietà, hè ancu un conservatore chì impedisce à coghju è à imbulighjà. Inoltre, hè utilizzatu com'è aghjuge è glaze.

Propizziu di edizianu di isomaltu

L'edificantu isomaltu (E953) si riferisce à e edulune naturali. Hè truvatu in a natura in farfantarìa di zuccheru, canna di zuccheru è di meli, da ellu hè isolatu. A maiò parte di i più ricchienti sò stati cunvinti di a salvezza di stu edifikadore, postu chì si fa riferimentu à i prudutti naturali. In ogni casu, ci hè una parolla chì, cù un usu frekwenti, l'edizianu isomaltu pò causà male: anu affettatu negativu in u statu di u viaghju gastrointestinali.

Sicondu u so gustu, l'isomaltu s'assumiglia di sucrose, ma hà solu a mità di a so dulcezza. Stu sostituutu di zuccaru hè imprecisu da i muri di u intestinu, cusì l'isomalt hè permessu in diabetichi.

Questu sustitutu di zuccaru pertenece à u gruppu di composti urziunali. U so qualità calibriu hè 240 unità per 100 g, in cuntrastu cù u zuccheru, u cuntenutu di caloria chì hè 400 unità. Tuttavia, vale averisce chì, per ottene un bonu effettu, hè dumandata più di u zuccheru. Per quessa, in u risultatu, u corpu vi riceve circa u stessu numaru di calori cum'è quandu cunsuma di zuccaru.

A furtiva di u zuccheru, i molécule d'isomaltu ùn prumove micca a bacteria in a cavità orali. Per quessa, u sustitutu di zuccaru ùn pruvate micca caries. In favore di l'isomaltu, dice chì hè un preboteu. Cum'è a fibra vegetale, l'isomaltu cum'è una sustanza di granu, chì aumenta u sensu di sàzia. L'energia di l'isomaltu hè extractu gradualmente, perchè u corpu ùn speria micca salta di u zuccheru.

U dannu di l'isomaltu pò esse sentu nantu à sè stessu quandu hè stata utilizata in quantità grande. In ogni modu, hè ancu veru di parechji altri prudutti. Cù usu moderate, l'isomaltu hà da aiutà à fà a vita più dolce è ùn fate micca male.