Cunnisciamu cortini cù i nostri mani

Comu sapete, a qualità di dorme largamente dipende nantu à a situazione in u so alcuni. Dunque, cortini di qualità, furnisce una scurazione comblessente in a mattina, a cosa hè assai impurtante. Cumprate boni cortini sò pronti per u sguassà senza prublema, ma per alta qualità, paghe qualchì sughjettu. Curtains cù una texture denso, è ancu travagliu - tuttu questu costu. Allora perchè ùn manghjate micca cortina per a so stanza ?

Cunnisciamu cortini in a camere cù i nostri mani

Prima di tuttu, avemu ottu un tessulu adattu adattu. Hè tìpica, a larghezza hè calculata da a larghezza di a cortina, chì hè multiplicata da un minimu di dui. In più di u teatru basu, avemu bisognu di un tatu spùcculu per u forcu. In u nostru casu, cum'è questu principali serà un densu cotone cù un patrone nìuru nantu à un fondo biancu, perchè u funnu sarà biancu. Allora u prucessu di costumi di costumi in u quartu hè cunsideratu passu à passu.

  1. Dunque, avemu dui corta di dui materiali. A larghezza è a longu di u guaraju devini esse più corta ch'è un minimu di parechji centimetri. Pigliemu a pratica di u teatru principalu è doblega a bocca. Approssimamenti per un centimetru, aghjustate u bordu è oculve u borde senza trattamentu, è da fà un tocu di circa 5 cm di anch'ellu.
  2. In ghjè stessu a manera sìmula, facemu u valdu più chjusu per u forcu. Prima, rotolate è pruduttu ferru u postu di u doblegu, aghjustemu tuttu cù pins è facenu una linea.
  3. Avemu scrivutu e detti di e futuri cortini nantu à u pianu annunziate l'una di l'altru. Da u fondu u cutatu di u filu di u teatru principale retrocedi u pocu centimetri è si mette u cuddaru nantu à a cima. Avè chì à e vilhe è sopra quandu hà bisognu à esse in parechje centimetri di indentazione.
  4. A scola sussegwenti di costumi di coscia per l'uttene cù e so mani hè di cunnette i dui parti. Per fà quì, aghjunghje i dui voce si vanu à u bordu è chop anch'elli più in linea in a linea.
  5. Avete da vene sta foto.
  6. Allora, in u listessu modu, chop è passate i detti di e tagliolini nantu à u latinu seconda laterali.
  7. Dopu chì turnate micca u spaziu per i cortini, vene un telgru cusì grande.
  8. In seguitu, avete bisognu di processà i spiculi. A vostra tarea hè simplificatu per daverà a cima di u tela principaru cù un angolo è stitch it.
  9. Passemu à a parte finali di costumi di costura per a cambre cù i so propri mani, à dì à i cicli di costura. In u nostru casu, avemu da abbandunà l'anziani tradiziunali è fate loops direttamente in u cortìgiu stessu. Ma questa scossa hè solu adatta per cortini , chì sò fatti in a forma di una pipa.
  10. Pudete aduprà parechji sughjetti di u sughjettu ordinariu per i purità à i rimpressori è ancu i cinteschi di satin. Chì esattamente ciò chì pigliate ùn importa micca. A cosa principal hè chì u materiale hè durable è capaci di sustene u pesu di e cortina.
  11. Allora, u vostru scopu hè di vene sti chjucchi. A so larghezza hè di circa un centru cintimètre, è a larga dependerà da u gruixu di u to cortine. Pò u vò quellu à primu solu avè attachete u stessu tubu à u tela è medite a durazione desitzzata per un metudu esperimentu.
  12. Dopu avemu attaccatu l'arme di u tèmpiu principalu è sottu ci ocultate un end di i nostri palangani per i cicli.
  13. Scalfamu tuttu cù pins, è pudemu facemu una linea chì cusì simultanea i cosci è prucessu a punta di i cortini.
  14. U secondu finale di e perpende hè necessariu esse spuntatu cù linii distinti. In u risultatu, puderete cumprà i loops.
  15. Eccu, oghje ferma solu per passà i nostri cortini in i persien e cortini in u so locu. Questu hè un decoru tipicu, chì ancu i ganci ùn sò micca necessità, è per via di a guara, a finestra vi sarà cegatura è còmpiu comodamente duranti u sonnu.

Ci hè chì esce a cortina per vittura di l'uttine stessu hè tutta sana in u putere di ognuna. In quantu à e tessili, hè più faciule di travaglià cù l'algunditì densu, chì sò faciuli faciuli è ùn ne micca bisognu di capacità spiciali in a costura.