Celluli mononuclears atípichi in u sangue

Virociti sò i ciculi bianchi di u sangue, chì in strutturà è funziunate funziunate sò simuli à i monocytes. Sò fatti à cumbattisce e infizzioni virali chì attaccanu u corpu. I cipulecelli mononuclearus atípicos in u sangue metti à u sviluppu di a malatia causata da a penetrazione di u virus, o à a prisenza di a mononuculosi.

Quandu ci sò celluli mononuclears dette in un test di sangue?

In un situ statutu di salute in u fluidu bioloicu, ùn sò micca viuleti sianu. Se i mononuclears atipichi sò truvati in i risultati di un studiu di laburatoriu, u so numeru deve esse precisamente quantità. Hè determinatu in u percentariu di u virotsitov truvatu è a quantità totali di leucocite di u sangue.

A data, i fruntieri sò stati stabiliti per rinfurmaru o refute the diagnosi di mononuculosi.

Quandu a cuncertazione di i cipulecelli mononuclears atipichi in u sangue hè menu di 10%, hè cunsideratu chì ci hè una infezzjoni virali in una forma aguda è prugressiva. Per accuncià u diagnosticu hè necessariu di cunsultà u duttore, è ancu di a presenza di i simmuluti di a malatia.

Hè nutate chì in casi rarità, a prisenza di virotsitov in a quantità di 1% in u sangue di una persona sana. I risultati di l'studiu indicanu chì e caghjerite sò campate in u campu di a visione.

Analisi per i mononuclears atippi in mononucucose

A malatia sottumessa hè ancu chjamata infezzjoni di u virus Epstein-Barr . Hè una di e variità d'herpes simplex tip 4. A malatia hè assai periculosa per a vita, perch'ellu avanza rapidamente, provoca malatie e cundizzioni di u nòmini.

A munonuculòfita infettita hè cunsiderata diagnosata se più di 10% di virozii atipiichi sò prisenti in u testi di sangue. Durante u cursu di a malatia, stu indicatore pò varià di 5 à 10%, secondu l'aggressivu di a patologia. Rarely, com'è regula, cù rennighi, u valore alcuna 50%.

Hè impurtante chì ricordu chì i metudi di diagnostichi addiziunati sò nicissitati, perchè i cungregulati cunfusioni sò in a maiuranza (86-87%), ma micca in tutti i casi. Inoltre, a maiò parte di spessu si ponu esse determinatu in i primi ghjorni di malatia, durante un espansione. Dopu à 7-10 ghjorni, u numaru di virotsitov pò dramassi disminuisce ancu à i valori normi. In rarus cases, a cuncentrazione di i cungregazioni mononuclears persiste in tuttu u cursu di a mononuculosee è dopu a recuperazione.