Cumu fà un attaccu in un muru?

A quistione chì spessu ci comenza à dumandà à a fini di a riparazione: cumu per fà u passageru nantu à u muru, un vetru o libru , hè oghji diventatu assai pertinente. Dopu tuttu, u muru di u quale hè necessariu di preparà a so struttura ùn hè micca solu fatta di brique o concreto, è u principiu di sdegnu di qualsiasi ogetti dependa di questu.

In a nostra classa maestra, vi mustrà amparà cumu per appendà l'ingaghjate una stantificata in u guerrie sicuru. Hè assai impurtante per ricurdà chì hè necessariu installà u largu in u GCR cù un settore speciale di prendore. Pane è ponti convenciali ùn pò soprappenu u pesu è distrughjenu a superficie di u seccudu, perchè usà a dowel - u parapu. A so funzione hè chì quandu si chjappià u veschinu o u vinu, a cingulu di capi accumene dinò apertu, per questu a maiò parte di a carica è darà una bona enfasi, cun un bulu fretu è fràficu.

Per a stallazione di i nostri palcoti avemu bisognu di:

Cumu mandà un prestu nantu à securisimu?

  1. Per principià, ci sò determinate cù a locu di u nostru disignu.
  2. Perchè a stufa deve esse chjappu esattamente, piglià u livellu, è marcate cù u liceu i locu exactu per i toti per i coli.
  3. Elettu una furmazioni di u diamitru desitxutu, cù un furasteru, facenu 2 tote in i lochi di e nostre marche.
  4. In l'apertura ci inseremu crappi - farfalle.
  5. Pigliate i viti, è cun un chjave, u pudia chjappà in ogni gipperia. L'autucudi anu sceltu sò 1cm di più di l'imbutini, ùn lascià micca micca à a stanza, ma da 3-4 mm di manera chì pudemu fala un stantificatu.
  6. Avà, quandu avemu preparatu a sesta, pusemu i nostri vignaghjoli sulamenti in u nostru pile. Tuttu hè prestu, pudemu pudè mette in tutte l'elementi necessarii.