Cumu calculà a Pasqua?

Una sera dopu à u serviziu di Vigil à a casa di un sacerdote anzianu, u locu è parechji di i so ghjovani assistenti riuniscenu per a cunveglia è a testa tardi. In prima a discussione pisava u circondu à i prossimi immedane, andonu dopu à a discussione di a festa di Pasqua, in càlulu è avvicinavanu i pinsamenti di a solemnità di a mobilia di a chjesa, u splendore di servizii divina è l'occasione di scunvule dopu una longa Quaresma. Unu di l'altari dumandesi dumandatu: "Patre, cumu calculà a Pasqua, u ghjornu è a data, è quale si fa à tutti"? "Puru, figliolu, ùn hè micca veramente un sanu simplici, in pocu più, ùn rispose micca. Ma s'ellu hè interessanti, da puderà pruvà spiegà, per mezu di a me meeknesse, quale hè involucatu quì.

Calculate a data di Pasqua in antichità

Per più infurmatu di manera di calculà a Pasqua, avemu da turnà à i tempi d'altru tempestu. Comu, caru, ricordate, a prima Pasqua hè assuciata cù l'avvenimentu di l'esodu di i Ghjudei da u captivity egizianu. Quant'è u calculu di a data di Pasqua, ùn era micca una quistione. I Ghjudei antichi Testamenti anu ricivutu struzioni diretta per celebrà a Pasqua à u 14 ghjornu di u primu mesi di l'annu. I Ghjudei chjamanu nisan, è in quelli ghjorni era determinatu da l'ubbicu di a maturazione di ete di corn.

Càlculu di a data di a pratica cristiana

U Natale è a resurrezzioni di Cristu, cum'è sapete, a festa di Pasqua hè divisa in Ghjuda è Christian. Ma eccu cumu, u calculu di a data di Pasqua ùn era micca. I primi cristiani foru sappiutu chì celebrenu e so vacanze principali u primu domenile dopu una simana dopu à a Pasqua di i Ghjudei. In ogni casu, dopu à a distruzioni di Ghjerusalemme è a scatteratura di u populu di u Ghjudeu, hè statu persa u marcatu in a forma di e zitelli. È hè ura di penserà cumu per calculà a Pasqua à sta situazione. A risurta fu truvata rapidamente. I Ghjudei Empoutiiani, è dopu à quelli cristiani, per questi sughjetti, usavanu i corpi celestri, o megliu, u calendariu solari è lunari.

Fórmula per u calculà a Pasqua

È quandu, in u quartu seculu, à u Cunsigliu di Nicea, secondu l'opinione generale di u mondu cristianu, hè statu dicisu chì a pratica cristiana ùn deve micca celebrazione vicinu à a Pasqua, a formula per u calculu di u ghjornu Passover hè derivatu. Nantu à i paroli simplici, a formula vede com'è questu: a festa di Pasqua Cristiana hè celebrata u primu domu di u primu fiore di a luna piena chì hè devenu dopu l'equinoxe vernali. Ma micca tuttu hè simplu cum'è pare.

À a Catedra Nicaea citatissima, un calendariu eternu cù i ciculi di Pasqua di u XIX annu hè stata appruvata, induve parechji paràmetri sò stati rializati à u calculu di a data di Pasqua. Inclusive a fasi di a luna è a so età in questu o quellu periudu di u tempu. A so metodulugia sviluppava, in u quali, sicondu regule spiciale, u numaru d'oru fù calculatu in un o un annu di u ciculu di u ciclu di u ciclu, è l'altri calculi danced da questu indicatore. I, figlioli, ùn sanu micca veramente qualcosa, è ùn hè micca u nostru attività, per contà a Pasqua. I calendari sò stati compilati. Dicu solu diceremu chì hè questa formula chì calcula a data di a Pasqua Ortodoxa è Catòlicu. Solu in u primu casu hè a Juliana Pasqua, è in u sicondu casu - a Gregorian, chì hè a diferenza tutale. Dunque, u tempu hè più tardu, oghjemu a nostra casa.

Quale in u nostru ghjornu u calculu di Pasqua?

"Patre, pudete dumandà l'ultima pregunta? Quale avete bisognu di questi calculi di a data di Pasqua? "Iè, ci sò i scentifichi chì anu un sapognu spirituali è astronicu, anu crèscenu. "U benitariu, aghju da gràzia à a zione. È, hè veru, hè troppu tardu, avemu detrittu, andemu da casa. È i ghjovani, caccendu da u so mentor spirituale, abbandunatu a so casa abitanti cù una curiosità cuntintezza.