Circulation di sangue feto

Tuttu ciò necessariu per u crescitu intrauterine è u sviluppu di u zitellu venenu da ellu, direttamente da u sangue di a mamma da a placenta, induve a cumunicazione di i dui sistemi di sangu - a mamma è u zitellu - si trova. Circulazione per a placenta principia à a fine di u 2u mesi di a vita devastata. In questu casu, a circulu sanguinale di u fetu hà e so propri caratteristiche.

Chì sò i funziunamentu di a circulazioni di sangue in u fetu?

Allora l'arteriale, u sangue chì porta l'ossigenu à u zitellu, veni da ellu direttamentu da a placenta per a vena umbilical. Questa vina in u cordone umbilicale, cù l'arteriali umbilicale, porta sangue à u fetu da a placenta.

Allora, in u corpu di u ventu, a vina umbilicale hè divisa in 2 rami: u vinu (arantzium) duct, chì furnisce u sangue arteriale direttamentu à u vena cava inferjuri, induve hè mischieru; nantu à a secunna branche - u sangue di a mamma traversa u sistema di a vena di portale direttamenti in u fegatu di u fetu, induve hè limpiatu di sustanzi tossicali.

In u risultatu, cù a circulazioni di u sangue placentarii di u fetus, u sangue mischju da a vena cava infermale entra à l'atrium di u zitellu, è a venosa veni da a vina superiore. Da l'atrium certi à u ventri à circondu riprisentà solu una piccula parte di u sangue, chì và à u cicu rotulu di circulazione à u troncu pulmonaricu. Hè a donna chì furnisce u tissutu pulmonale, tk. i pulmoni in u corpu di a mamma ùn funziunonu.

Quali formazioni sò prisenti in u sistema circulatori vicinu di u fetu?

Avè esaminatu l'schema di circulazione sangue di u fetus, devenu esse chjamatu a presenza di qualche formate funziona, chì u babbu nascitu hè nurmale nisunu.

Allora in u settiu, situatu trà l'atria, ci hè un pirtusone - una finestra ovali. À traversu ellu, u sangue mischju, passendu un cìrculu chjuccu, cravate immediatamenti in l'atrium, da quale si sparse in u ventri à u ventu. Allora u flussu di sangue viaghja à l'aorta, in un grande circhiu. Cusì ci hè un missaghju di 2 cilugii di a circulazione faciale.

In u sistema di circulatori di u fetus, una distinzione di funzione hè distinta, cum'è battalji di u duttore. Cuntene u troncu pulmonare à l'arcu di l'aorta, è aghjunghje una certa parte di sangue mischju. In altri palori, u battalioni di u duttore, cù a finestra ovali, descarca un cìmulu di circulu sanguiu, diretta u sangue direttamentu in un grande circhiu.

Cumu u cambiamentu di u circulu cambia dopu a nascita?

Da u mumentu di u primu suspiru di u zitellu, da a so nascita, un zitellu di circulazioni sangue cumincianu a funzionari. Dopu à a nascita di un zitellu hè vittata cù u cordone umbilicale, u sistema di circulazione sangue di u fetu è a mamma spina d'esse. In questu casu, a circulazione placentale hè sospetta sana è a vina umbilicale hè vacante. Questa si detta una picca disminuenza in a prissioni in a cavità di l'atrium à diritore è à un crescenu in l'atrium rimanenti, cum'è. hè quì chì u sangue hè mandatu da un cicu cercolu. In u risultatu, per via di sta diferenza di pressione, a valuta di u valiu ovale chjama. S'ellu ùn succede micca, u zitellu hè diagnosticatu cun una malformazione congénita, perchè Ci hè una mistura di sangue venu è arteriale, in u risultatu da quale i tissuti è l'urganisgiunu u sangue mischju.

In quantu à i canali Batalov è Arancia, chì eranu in a circulazione intrauterina di u fetus, spontaniamente, literalmente da u fini di u primu mese di vita, foglie. In u risultatu, u zitellu, cum'è un adultu, principia a funziunà 2 círculos di circulazione. In ogni casu, puru u piccu ancora uni funziunalità di u sistema circulatori chì hè assuciatu cù u funziunamentu di l'organi è sistemi individuali. Dunque, u sistema cardiovascular di migliori, unu di i primi dopu a nascita, hè studiatu per ultrasound.