Rh-cunflittu tra a mamma è u fetu

Unu di i numerosi prucessi di sangue chì hè necessariu di dispensa à una futura mamma hè a determinazione di u factor Rh. Tanti pirsuni sapanu da l'esistenza di Rh-cunflittu, ma micca chì tutti sanu capisce ciò chì hè chjesa in questa frasa. Avemu vistu quale sta situazione implica durante a gravidanza, è ancu ciò chì hè sugliu perchè è cumu pò esse evitata.

Rhesus-cunflittu trà mamma è zitellu - qual hè?

Accuminciamu cu u cuncettu di u factor Rh. Questa hè una prutetta privata chjamata "antigen", chì si trova nantu à a superficia di sangue di e sangue. A maiò parte di a ghjente di u persone anu pussutu, è l'analizamentu serà pusitivu. Ma u 15% di e persone ùn avete micca u Rhesus hè negativu, chì crea a pussibilità di cunflittu.

Se a futura mamma hà un rhesus cun un signu minusariu, è u babbu, per contru, hà un "plus", hè una probabilita di 50% di l'eredi di i genesi di u babbu di u babbu. Ma hè ghjucatu direttamente à u Rhesus-cunflittu hè l'ingegnu di i sangue di u fugliu in u sangue da a mamma, quandu, in fattu, sta situazione periculu scegla di sviluppà.

Da chì in gravidanza hè periculosa RH-cunflittu?

Ciò pare cusì un cunflittu di u factor Rh in a gravidenza cusì. Per arrivà à a mamma, u sangue di u fiocciu nascuto hè perceivedu da u so corpu com'è un sustegnu straneru, cum'è a cunsiguenza chì u sistema immune di sta donna dà un signalu à u sviluppu di l'anticorpi. Per via di i so effetti, l'eritrochite di u zitellu annantu, chì pruvucà consegne periculosi di u Rh-cunflittu durante a gravidanza:

L'òrganu internu ampliatu di u fetuu pò esse vistutu facilmente usendu ultrasoundu cunversale. Se, cù i sintomi iniziali di u sindromu Rh, u trattamentu di gravidanza ùn hè statu impegnatu, u gravidenza pò finisce fermu tristi: u zitellu hè natu un pazientu (sindromu di uchi), o morti.

Hè per quessa hè impurtante in u gravidenza per impurtà Rhesus-cunflittu trà mamma è zitellu è à tempu per eseguisce a so prevenzione, chì hè dinò cusì. Quandu u sangue faciale entra in u sangue da a mamma (è questu pudite succorsu cù abrupt placentariali è qualsiasi altru sangramentu), hè necessariu amministrari immediatamenti à a so immunoglobulina intramuscularemente, chì interferiscenu cù a produzzione d'antichi. Oghje, a pratica mèttica più cumuna hè a presentazione di sta droga per un'operazione preventiva à 28 è 34 simane, è dopu in 72 ore dopu u cunsigliu.