Verbainik ordinariu - appricazzioni in a medicina famigliali è a cosmetologia

Parechje piantini ponu esse micca solu una funziona decorativa, ma ancu tandu parechji pruprietà utili. Questi inclusi a verba cumuni, chì si usa in ricetti di medicina tradiziunale è di cosmetti. Per bisogna, hè impurtante cuntruisce contraindicazione attualmente.

Qual hè un vercu?

Hè una perenne erbaceva cun un tezu d'erecte. I belli bisessuali cullati in i panulei di inflorescenza, apparentanu in u periodu da ghjugnu à ghjugnu. U fruttu di sta pianta hè un box. Verbainik hè una tradizione medica chì si usa in ricetti di medicina tradiziunali per liberà di assai prublemi. A pianta vive in cantieri imbulighi, in cunghjetti di una casca, vicinu à a costa di i fiumi è i currenti.

Verbainik ordinariu - Composizione chimica

In u risultatu di a ricerca, a compulsa chimica rigina di sta pianta medica hè stata determinata. Ci sò siliciu, acidu fenolcarbonicu è ascòrbic in questu . Grass verbainnik prupone a presenza di sustanzi rossi è amargura, è ancu ci sò saponini è tannini in questu. Parechji pruprietà utili prupone flavonoids è rutina.

Verbainik ordinale - pruprietà mediali

A causa di una quantità di studii, era pussibule stabiliscia una lista di pruprietà impurtanti interessanti:

  1. L'infuzione hè presa veramente in u trattu di gastritis è di averna, ma dinò per un esercitu generali di u corpu.
  2. Cumpagnia in a forma di cumpressi, medichi medicinali sò usati per feriti in ferite è artrite.
  3. A pianta pòpula bè cù i bacteria è i prucessi inflamatorii. Hè un effettu astringente è analgèsicu.
  4. U fiore di una vèrcula ferma u sangue è hà un avvisione anticonvulsivu.

Verbeynik - applicazione in a medicina famigliali

Ci hè parechje parechji ricetti chì e persone anu fattu usu di decenni, cusì unu di e più efficau pò distingue:

  1. À a malatia d'occhiu, pigliate dui picciotti picculi di zuccherinu frescu è diluvantinu cù u stessu quantità di acqua fogghi. U ricunnisciutu passanu gastricu dui volte à u ghjornu prima di cunvaliscenza.
  2. Eterna grassu per u fegato, per chì hè necessariu di preparà a tintura nantu à u voddu. In un vinticeddu di vodka, trasiri doppu dui cucchi di a pianta è insistenu per parechji ghjorni. Pigliu trè volte à u ghjornu prima di pranzi, 20 drops, dissolving in un vetru di acqua.
  3. Per trattà e malatii di l'stomacu, stinzia, anemia è artrite, infuzione recommandé. Per fà una piccula cuchja d'arbe, pour 250 ml è insiste per una ora. Pigliate l'infuzione si deve 50 ml per ghjornu.
  4. U tè cù u pomel hè efficace per i friddi è i friddi, perchè facilite a cundizione generale. Anu pò esse gargare per trattà cù u so in l'angina, a grippa è cusì. Per fà preparà 60 g di pianta secca, fate un litru di acqua fogera è insistiu durante un certu tempu.

Verbaine in cosmetologia

Propizziunzi utili di a pianta pò esse usatu per i prucessi estetichi. Verbainik, chì i pruprietivi utili sò pruvati da i scientisti, hè stata usata per preparà una decuccione chì aiuta à affruntà parechji problemi, per sguassà a inflamazioni, migliurà u corpu di a pelle, cura a fiordità è moisturizes a dermis. Pò esse ancu usatu per i cura di capelli, cusì, u calchju a rive di freschezza è brillo, elimina a perdita è accelera u criscamentu.

  1. Preparate una infuzione per a quale cumune hè stata presa in quantità di 2 parte di cullettes è chinu di 200 ml d'acqua. Insistiu prima di friquenti è di ternà. U caldu pò esse usatu cum'è tonic, fretendu a pelle, o fracete in i cubi di ghiaccio è anch'è aduprà ancu.
  2. A decocção supra pò esse usata com a acondicionador dopu a lavare di capelli cù shampoo.