Mascarelli veneziani cù i so mani

Mizziu venezuelani anu allatu à l'ultimi limiti di u carnival venecianu, oghji pò esse un attributu di una festa di u novu in u stili venecianu o decoranu a festa di l'anniversariu. Un sensu veru pruduce mùsica veneciali fatti da elli, ùn diventeranu micca borgia è entusiasmu. Questu avete aiutà u master class "Mascara veneciana".

Gypsum Venetian Mask

  1. Prima, cumbattini cumu fà una maschera veneciana da gesso - avete bisognu d'un guadagnatore, acqua, guanti di gomma è un helper. Fasciata da Gypsum serà appiicata direttamenti à a faccia. Lubricate a pelle, e cella e cigliali cù i vasellina di petroleum, aghjunghja l'attrazzu in l'acqua è cogliu a faccia in parechje strata, ripetendu tutte e curone. Cusì avete dete ghjittari è respira cù a bocca per uns 20 minuti, finu à chì u vagabunnu dura.
  2. Dopu piglià a mascara, lasciate un poco più è cuntinuate u travagliu. Cumminceti, schematicamente di u contornu è tagliu l'arragmi extra. Avà scumpigemu una cut line.
  3. Dopu assicurendu chì a mascara è simmétrica, l'aghjustassi. Pudete aduprà un cuteddu cù dipinti o una macchina per u cuteddu. Furmati per l'ochji sò fatta cù un sbagliu, e rumeni sò cutulati cun un cuteddu.
  4. Per fà a superficia liscia, pudete prima purtà l'mascara cun una banda, aiutate aduprate a putty. Avà ponemu l'attrachjata cù parechje strisci di u pittura bianca, in questa stage hè ancu pussibile moltu l'irregularità.
  5. A basa di a màchiga veneciana hè pronta, pudete andà in decoru. Prima scrivemu u maschere in u colore di colore, cumpresu l'internu, dopu a siccà, pariggiemu in cola l'oraculu, creendu una stampa. Fragmenti chì ùn sò micca chjusti, pittura cù pintura negra.
  6. Hè da pensà à u decoru di a mascara veneciana. In questu casu, piglià a cinta di finishing nè è pegà à u cuntour. Ùn solu bellezza u travagliu, ma dinò scrive ancu i errori, s'ellu necessariu. Aggieghjanu e cintes di satin cum'è ligami è pudete andà à a più masquerade!

Mascara veneciana fatta di plastica

  1. Carnival Venetian masks can be made from plastica - una massa chì si ferma after baker. Scriviute u mudellu di cartuni di a futura màscarta, rumpule a capa di plastica uni pochi millimetri, aplica un mudellu è cura cù cura di un cultile. Dopu à quessa, a mascara si deve datu una forma naturali. Per questa tastera, una altra mascara, preparata da u cartuline di pappà o di a vostra riti, hè adattatu. Ancu aghjunghjeghji per i cordi è mandate a mascara in u fornu.
  2. Masque solidificata, ci paintemu, aghjunghje interessanti elementi - perle, stingi, sequins. Hè pussibule da a massa per u moltu di u moltu, chì ùn si prustende senza trattamentu termale, per fà ornamenti di u còdice. A dicurazione di mascarelli veneciali hè spessu accumpagnata da piume, perchè a so presenza ùn serà mai più superfluvule.

Decoupage di a mascara veneciana

Varianti cumu si di pintà una maschera veneciana pò esse assai - geometria stissa o mudelli adatti, motivi nìvuri è bianchi o culori brillanti è oru, astreti o simbolii. Se ùn site micca sicuru di i vostri talents, pudete fà una decoupage di a mascara veneciana. Per fà questu, avete bisognu di un voce, per esempiu, cum'è scrittu prima, servitori cun un patrone adattatu, vernice, pintura, cola.

  1. Pigliemu a mascara, tarmà o tagliate pezzi di sumenti. L'Adhesive per decoupage, adattatu per u superfici raru, a sfrenza di mascara, applicate una napulita è più di novu appricate a cola, perchè chì a napulita hè bè fatu.
  2. Dopu chì u disegnu hè sviluppatu, aghjustemu à a più maschera cù infurmazioni. In casu hè necessariu, circà un patronu cù i paint di scriviri. Cubra a mascara cun vernice.

I maschi belle pò esse fattu per altri manere .