U piu di u Tea Tree pè i Teeth Whitening

Prussivamenti tutti l'oli essenziali sò propietate utili. A causa di ciò chì sò attivamente usatu per trattà parechje malatie cum'è amanti di ricetti folkiore alternattivi è aderenti di a medicina tradiziunale. Unu di i metudi più inusualu è assai interessanti hè l'utilizazione di l'oliu di l'arbulu di tè per di denti bianchjendu. Imaginate quale si dan u procedimentu hè difficiule. Ma u fattu chì si prufiteghjanu, tutte e persone chì hà amatu hà pussutu avè stu modu, cunfirmà.

Cume blanchi denti cù l'oliu d'àrbulu di tè?

In l'oliu di l'arburu di tè hè sustegnu sustanzi chì permettenu di fà un effetti antisèpticu putente. Dunque, abbastanza spessu, u rimediale hè cumpratu in a cumpusizioni di creme antiinflamatori è antiviragliu, ungini, gels. Con ellu, pudete eliminà a pruva, chì vene dopu à picculi d'insecte, guariscenu parechji malati dermatulogichi, sguassate rapidamenti di a pelle di ferite è abrasioni. Inoltre, u sustegnu hè cunsigliatu per aghjunghje in inhalazione per i friddi.

Arcuni di e pussibulità di usà l'oli essinziali di u tè è di l'accentu di i dentibuli di i dentibuli. Appliutu melaleuku (questu hè un nome alternativu per a butta) pò esse diffirenti: in forma pura o in a rinfresione. U metu più apprupritu duverà esse sceltu nantu à una basa ndustrali.

Forsi u metu più specificu di blanqueazione hè l'usu di l'oliu puru. A prucedura involute i seguenti passi:

  1. Prima, frasca i vostri denti cun un pianu regulare.
  2. Rinfria a bocca bè cù acqua purificata.
  3. Applica uni pochi olii d'oliu à u pezzu è repite a cleaning.

À quandu ci vole à avvistà - u pruduttu hà un arburu cusivetu. Per traspurtate i denti blanchivi senza pinzellone, pudete aghjunghje à l'oliu di l'arbulu di tè è di pate di limone, aranciu o pompelmo.

Ci hè una altra manera di neutralizà l'oliu: frasciate i vostri denti, è poi l'arrimbà cù l'acqua cù u zùccheru di limonu o l'acitu di sidru. Se ùn travaglia micca, pruvate di cambià i prucessi in locu - prima piglia cun l'oliu, è po cù u paste.

Altru minimu poutu hè chì durante a prucedura, l'encantu è a lingua pò mutu. Ùn vi scontru, ùn hè micca una manera nurmale. Dopu qualchì minutu, a sensibilità torna.

Chianci forti i denti cù l'oliu d'àrbulu di tè, puderete capisce dopu à i primi prudumenti. Di sicuru, immediatamenti l'esamillu ùn ùn lucrumu, ma i cambiunei pusitivi seranu notori. Prima, i denti si sarani alluminati. Siconda, l'incursioni oddiu desapareceranu. Terzu, tartari si ritira, se ci era unu.

Cumu puderè fari i biancu dentale cù l'ogghiu di u tè, più efficau?

In a farmacevule pudete truvà parechji prudutti diffirenti, in quale, in più di l'oliu, ci sò cumpunenti supplementarii. Hè megliu esse rifiutu tali medicazione. U più efficace u centu percentuale di melaleuka. È pè blanchi di u benefiziu massimu, fassi per uni pochi consigli:

  1. Scumpressate i vostri denti cù l'oliu limu ogni ghjornu ùn hè micca cunsigliatu. Fate entre i prucessi un rombu d'un o di dui ghjorni.
  2. Ùn viaghjate micca e ùn anu micca usu melaleuki. Dui piazzi per una limpieza - più cà solitaria.
  3. Immediatamente dopu a prucedura, hè cunsigliu di micca di manghjà.
  4. Per fà e vostri denti lampemu prima, hè ricumandemu di rinunzià u cafe è i cigarettes.

A diversità di tutti l'altri metudi chì significanu l'usu di limonu, perossu di l'idrogenu è di parechje altri medici, di denti blanchi cù l'oliu di l'arbulu di tè ùn ponenu micca a cavità orali è ùn ne micca distruttu l'esamillu protettive.