Canuto di cachi - ricetta

U pezzu di ciumi cunforma assai originali, exuberante, luminoso, appetizing e assai fragranza. Questu panificate, per suprattuttu, piacè per favvi, è daraghju tutti i vostri invitati è i zitelli.

U capimuni in u multivariate

Ingredients:

Preparazione

Cusì, per fà un catu cusì cun cai persimmon, pigliate u ova, fremenu in un tavulinu, fremiti u zuccheru è u battore cun un mezcladoru finu à una scuma forte di 7-10 minuti. Allora aghjunghje pocu à a farina è mischjà cù una cullette finu à ottene.

Avà pour a pasta resultante in un coltu di multivarka, prubabilmente lubricated with butter. In cima, facemu taglioli cut and a persimmon potted. Dopu quì chjusu u cupirtu di u dispusitivu, mette u prugramma "Fornitura" è preparanu a torta in u multivariate di 60 minuti. Quandu u signu prestu sona, scorri à u charlotte cun cura cù una cesta di steamer. Hè tuttu, u pezzu d'invernu diliziosu cù u ciprima pronta. Sè siddu vulete, decorate a coccia cù u zucchero pulmunatu o un chocolate rossu.

Torta cù castagne è manzili

Ingredients:

Preparazione

Pigliemu manzili, lavate, fate un pappagallo e tagliate in fette. Cù i pappuludosi, aghjustemu cuciezza cù cura di a pelle, è brusgiate i lobuli. Avà da a preparazione di a pasta. Per fà questu, aghjunghjene a crema agria cù u zuccheru, aghjunghje oghje, una pocu suttastru, puscia u cannella è a villeillina à u gustu. A cunsistenza di a pasta finita hè stata cum'è cù pancakes dilatati. Poi pour a massa in un molte pre-caliatu. Ci hè un pezzu di manzili è persimmon di fette di l'altitudine è pate nantu à a massa. Agghiuntti u pasticciu finu à ch'ella hè prontu à 180 °. Quandu a charlotka fretenu un pocu, l'asciugate per bellezza cù u zucchero in puli.

Curd cake with persimmons

Ingredients:

Per a prova:

Per a mass curd:

Per u riposu:

Preparazione

Allora, prima preparate una pasta di pezza cun voi. Scopre a mantra amurata cù u zuccaru, aghjunghje l'ovu di puddastide è mischià a massa. Dopu ci cernigliazzu a farina tamanta è amassi a massa uniformi. Hè bisogna abbastanza bundanza, ma micca attacheti à e mani. Pigliate in un saccu u puteva nantu à a frigorifia per 20 minuti.

In questa ora facemu priparate u riposu. Per fà questu, puditeghje furmagliu in un tamarzu, aghjunghjene a crema agria, a mantra, a piumata di semolina, a vainilla è fate un pezzu di salitu. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. Oghji ublancanu cù u zuccheru è aghjunghje intesa à a mass in curd. Assicuranu beni, per assicurà una massa di lattice omoġenei.

U persimmon lavò, falla cun una tela, sbuchjata, sgrossata è fatta cun una furchetta in una puree cundizione. Aggiunate u zùccaru, u fucu è u zuccherinu grùassu. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. A furmazione per a furmazione hè cupartu da u pergaminu è anu brutta cù a mantra. Allora pigliammi a tampiratura, fate distribuzione in forma, chì formanu i perli.

Pour the mass of cheese cheese and a tablespoon evenly spread spread of purée from persimmons. Agghero u pastellu durante 50-60 minuti à una temperatura di 180 °. U charlotte-pie prestitu hè remichatu, a cacciammu da parechje ghjorni in a fria, dopu a quale aghjustemu è invita à ognunu à a tavula.