Torta Plum

Opere di una ricetta per un cucciolo di prugna incredibbili. A combinazione harmoniosa di u pure prugna cù u furmagliu cottage è u suchju di uva in questa postrazita hè bella solu. U corndu Chocolate da corn flakes aggruta a so zest è perfetta cumprima a finta di gelatina di u prugnanti è u casgiu cottage.

Sè siddu si vulete, u succu di uva pò esse rimpiazzatu cù cirasa, è invece di chocolate negra, l'usu di latti.

Torta di zuccaru Chocolate cun quagliu cotte è gelatina - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A so ricetta per una torta cù u mulinu prugna è a gelatina hè furnite è suggerisce una preparazione ràpida di manciari.

Inghjuntanu, funnulanu in alcuna cundizione cumu cunghjunta, fate e scatula per aghjunghje. Fate nantu à u filatu di l'alimentazione cù una forma di distavule cù un diametru di 22 centimetri è di stallate e flocculati cù u chocolate. Pudemu a massa è postu per friddà in u largu di u fretru.

Avà accade à a preparazione di prugna crema per u cunfettu. Gelatin soak in una piccula parte di u zitellu di u vinu è si allora vinti minuti. Dopu qualchì momentu, fate qualchì suluzione di gelatina (micca fracete!) È dà cun continuu affruptu per disolvi tutte e granule. Cerchemu i prugnoli lavoru da l'osse, combina in una puchina cù u restu di u zùccheru è u zuccherinu, fate furiallu è fateurà finu à i midgetti prumminciate sò suciati. Dopu à quessa, rinfriscà a prune una massa, punch u blender à u massimu smoothie possibbili, poi poverà a gelatina è una volta di battiri.

In un catu o cuntainer di u blender ungheremu furmagliu di casgiu cù crema è u punch à l'aghjettivu cù u listellante blender (sommerete o stacionariu, rispettivamente). Dopu ci cunnetta dui terzos di a massina di zuccheri cù a sbigliu pruclosa di cume di curd-crema è ghianta solu à oghje.

Cumplistendu u disignu di u pasticellu, diffuse a crema di prugna curdia nantu à u pasticcio di cicculata è u cereale, è da a sopra sottu una cullette raghjone arbitrariamente e parte di a massa restante di zuccheri. In tuttu u perimetru in a superficia di u pasturevuli cunducinu chaitamente una furcedda, diventendu. Ci hè solu l'aspittà d'esse stufiata di u pruduttu di u pruduttu nantu à a bastela di u frettu. Questu avarà da almenu quattru ettari, è hè megliu di cocerà quì pastusu ora pà dumani.