Plantà una Pera Tutti

Frutti savurinu è incredibbilmente perfritti da a pear sò assai populari cun parechje, perchè almenu un arburu pò esse vistu nantu à ogni postu dacha. Stu arbre pertenece à i frutte di pome, chì sò carattarizati da un rendiment excellentu, unpretentiosità è durabilità. Purtativi pò manghalli freschi, cocchi da elli u zucchero, manghjusti è compoti incredibly zuccheri , usati com'è un rimpianu per fugliale di casa. L'unicu inconvénizante di questa alivi hè una retechja relativamente baixa di u focu, cusì cun u crescente di pira in i rigioni di i regioni setti risultati. Sì stu matricu per voi ùn hè micca un prublema, pudete assicurà una pira. Per aiutà a piantina pà cumincià è darà fruttu in u futuru, devi esse postu nantu à u vaghjimu o di a primavera. In questu articulu, parlarà di cumu per fà plantà una pira in a primavera, chì tecniche agrotechniche sò utili in questu, è cumu per assicurà un regnu grandu di frutti.

Elaburazione di sbarcatu

Plantate una piru in a primavera principia cù a sceglie un locu perpetu induve l'arbre addiventanu. Malgradu u sistema radicali putenti, l'arburu di trasplante hè assai toleratu. Hè megliu se u situ web chì sceglite hè bellu, seccu è bellu illuminatu da u sole. In quantu à e caratteristiche di a terra, l'ottima ottima hè solta, fertili, senza mozza. Sì l'acqua di l'acqua di terra flussi assai à a superficia, e raghji ponu putenza, è invece di frutti duvete un densu fogliu verde. Piglianu ancu a prussimità di l'edifizii à l'arbre. A distanza da u pidamentu di pira à l'abitazioni ùn deve esse menu di trè metri, perchè chì l'ombra ùn impedisce à l'arbre. Cuntenevi è chì in un situ ùn ci hè micca una, ma dui o trè arbuli di variità sfarenti. Hè necessariu per una polinizazione megliu. In quantu quandu a pianta una piru, a fini di aprili l'iniziu di maghju hè u megliu tempu.

Regoli per u sembra di mudie

Una settimana prima di pruvucarià a pianta à e parolle di primavera in a primavera, preparanu fossi. Per questu, aghjunghjule aghjusti di a prufundità di metru cun diametru di 60-80 centimetri. I capi di u tarrenu chì vo riceve com'è u risultatu di a preparazione di u pitu pò esse usatu per un siveramentu più grande, è a capa inferior hè utilice per altri proprii. Pigliate a culmu di u coghju cumu cù dui cagini di sfinita fina è dui cagini di humus, chì aghjunghjenu un sphistosfatatu pocu è sulfatu di potasio. Pone a mezora sana in una fossa, è pour una solu suluzione d'acqua cù a farina dolomita. In seguente, cuncintràfanu à u voluminu di e radichi di a piantana, fate un groove in questa mutazione è fate un insemu à quì. Prima di fà cusì, anu novu assicuratevi chì e razzi sò salutati, è l'area spiegata sò sappiutu. U trattamentu precondizzioni di e radici in u moulder, diluitu cù "Heteroauxin", ùn interferiscenu micca. In questu, e radici sianu da circa à dui o trè ore.

Allora, staquemu una pira in primavera. In u pianu preparatu accumpèvule uni pochi pezzi di lignu, chì l'altitudine ùn deve esse menu di cinquanta centimetri supra a superficia di terra. Eccu, a longu di u pegu serà di 80-100 centimetri. Piuvugliu deve esse situatu nantu à u latru sudu di a piantina. In u centru di u pirtusone, fate un pianu nantu à a terra Un muntagnolu nantu à quale u locu a parti cintrali di e radichi. I razziose rimanighjate sò sbagliati distribuitu along di e piani di stu munimentu. Hè fermu à dorme l'arrabbiarii di a terra è tamperu bè.

Dopu a piantazione di e crescenu à issi chjappi, avete bisognu à fà un groove circa 70 centimetri di diametru, umiettu beni è cundiscite cù a terra secca. Da quì sopra, purificheghja cù turba o humus deve esse realizatu.

Se l'arradela di u piru è troppu altu, u pianu di u sembe esse 5x6 metri, per semi-nanu - 4 è 5 metri è per nanu - 3x4 metri.

In osservazione sti normi simuli, sarete forze forte è rigalmente frutti.