Hè pussibule à una ragagna unmindia per battizà a prima zitella?

In u nostru munnu, oghji divuziunosi, è certi casi peccati, ci sò parechji dimònii chì facenu penserate prima di fà ancu una bona gràzia. Tali situazioni ponu includà u Cristu.

Succe chì una ghjovana coppiu pare una figliola bella, è una sposa chì ùn hè micca casata refuse to be godmother.

Cumpiemu chì era pussibile per una ragagna soltera à battizà a prima zitella è s'ellu ci hè ponu esse consegni negativi dopu questu avvenimentu.

Supersiteri in a nostra vita

Ci hè una crede chì, se a donna unmindia circundanu a prima zitella, danu a so felicità femminile è micca mai spusatu. U baptismu hè una ordine di a cresia, per quessa, dumandemu di esicuzioni di a quistione di perchè ùn hè micca putente di battizà a prima nena per una ragagna soltera, à i ministri di a chiesa è di a Biblia. I Sacri fugliali sempre dà una risposta simile è inambiguous à questa situazione: tuttu questu hè superstition è stupidity. U christening hè un ghjustu è bon testamentu è limitazione, sete battizatu è anu righjuntu u tretu anniversariu, ùn pò micca esse. Ma a supersticione hè unu di i so peccati è a so Bibbia dice: "Ùn avete l'arechja di sèntre vain, ùn u mancu un tistimone inghjustu" (Èditu XXIII, 1). Perchè, per battizarà a prima zitella, una ragazze spéciale pò, ma u rejetu di i christiani sicondu i canoni biblicali hè un gran peccatu.

I nostri pinsamenti sò materiale

In questa situazione, ci hè un altru aspettu interessante: tutti i nostri pinsamenti sò materiale. Superstition, forsi, hè difficiule di chjamà, ma a tiurìa hè cumpletu. Perchè, se decide di christian la prima zitella, pudete fà fà cù emozioni pusitivi è penseri brillanti nantu à u vostru futuru è u futuru di a toccata.

Allora, hè pussibule à battizà a prima nena à una donna unmindia, per esse decisione solu per tè. A chjesa permette è favurisce una tale cumpresa, ma se qualcuna dubbitu, o teme, pudete refuse. Dopu tuttu, u Bautismu hè un avvinimentu ghjelu, in u quale ùn ci hè spaziu per timore è teme.