Pokrov - signali per i zitelli unminditi

Cristiani Ortodoxi u 14 di uttrovi marca a Prutezzione di a Vèrgine. Hè cresce chì questu hè in particulare un feste di a donna, cum'è ogni donna ùn hà l'oppurtunità di dumandà à e Forzi Aperteni per aiutà à truvà un sceltu. À a Mamma di Diu per a prutezzione di a Vèrgine, turnate per organizà a so vita persunale, è e donne, per conserve a relazione.

Signs and ceremonies for the unmarried in Pokrov

Dapoi u tempu anticu, hè cunnisciutu chì a zitella chì successe prima u 14 ottobre per fà una candela vicinu à l'icona di a Vèrgine, prestu prestu in casu. Per rinfurzà l'accionamentu di l'omensi, hè cunsigliatu in u tèmpiu davanti l'imàgine per leghje una tale prichera:

"Prisentanu, copre a terra cun una bola di neve è sò un sposu."

Ci hè una altra ceremonia simplicia per u matrimoniu, chì hè necessariu di valdi l'acqua in un vinu ordinariu è leghje una trama:

"Benedisciemi mè, Diu, nantu à a corona di coralli

Chì a mo finita di picciottu.

Ùn aghju micca bisognu più di braids,

Chì i zitelli unmiscles li ponu,

ma in regali dumandu un pappu d'una donna,

Pane d'oro è spruce.

Ddiu beanu cun mè, nantu à u Pokrov santu. Amen ".

Dopu à questu, lavate l'acqua è ferite u sobratu à a terra.

Signori famusi è i costi di e zitelli in Pokrov:

  1. In questu ghjornu, hè cunsigliu per cocchi un pani sapuriti, megliu si hè pasticceria, è trattà e persone chì causanu sensichi piacè.
  2. Hè ricumandatu per alimentà l'animali è l'uvaghesi, vi esse esprimintu rispettu à i Purturi Cumposti.
  3. Un omenu cunnisciutu in a Cope per ragazzi unmarried dice chì si hè divertente per gastà din marina, pudete meetu à a vostra alma in u futuru vicinu.
  4. Ùn hè cunsigliatu per andà à queste vacanze cù u pilu soltu, cusì cù a trenula per tuttu u ghjornu.
  5. S'ellu si dumanda a limòsine in a strada, da riceve soldi o di alimentariu, dicendu: "Per dui".
  6. Un altru scrittoghju famosu per i zitelli unmindia nantu à i Pokrov - se vò esse maritatu, in questu ghjornu oghje sempre aduprà viaghji o vestiti, è cose a testa cù un pane mufau.
  7. Andemu à a chjesa è mette e candele per a salute di tutti l'omi chì anu avutu una relazione, è l'ellu.
  8. À u Pavement, hè cunsigliu per accende parechje candele in casa è mette un vaso cun fiori freschi.
  9. Un altru signe per a prutezzione di a Vergine Maria per i zitelli unminded - per migliurà a vita persunale, hè necessariu almenu una coppiu maritatu per felicità nant'à sta festa.

Hè pussibule à questu ghjornu per fà un altru ritimu simplice chì aiutarà à truvà l'omu ideale. Per fà quì à a prima matina finu à 9 ore dopu piglià una carta di carta è scriva nantu à tutte e qualità, apparizione, abiti è e difetti di u futuru elettu. Sutta, scrivi sti paroli:

"Perchè u bè di mè è tutti quelli à mè! Tuttu a vulintà di Diu!

Pigliate stu foglie di carta è andate à a chjesa, ci ponu una cannila à l'icona di a Vèrgine. Arrivatu a casa, oculta a lista di qualità in un locu secretu.