I decorazioni di ughjetti cù i so propria mani

L'ultima nuttata di uttrovi hè una data simbolica chì hè chjamata Halloween. À primu stu festa si celebrava solu in Irlanda è l'Inghilterra, ma pocu à vittoria ammiratore in u mondu. Hè tradiziunale per portà fantastici terribili è màsculi in questu ghjornu, vai in casa è dumandate carichi, è fà cumpuletti temati per u Halloween cù e to mani. Cumenu l'umidità apprupriti è fate u tonu per tutta a sera. Per edificà elli ùn hè micca cusì difficult, chì avemu da pruvucà da parechji maestri classi.


Ghost of gauze

Per creà stu carattaru di Halloween, ne hà bisognu:

  1. Prima hè bisognu di creà una struttura basca di una buttiglia, bola è filatu, nantu à quale l'imaghja di u ghost se fubbe furmata.
  2. Avete bisognu di mischjà la cola cù l'acqua per ciò chì ùn sò micca stoute. A cunsistenza ùn deve esse micca assai liquidu, ma micca viscuali. In u stessu vaso, imbiancà a gasa bè, da quale l'aghjustemu.
  3. Avà, nantu à a struttura edificata, appicciassu un pezzu di giarella stancu è ghiacciolo pè ottene l'imaghjina necessaria. Si lasciemu quasi tutti di secchi, o aghjurnà u prucessu cù un secadoru di hair.
  4. Un pruduttu finitu pò esse stampatu cù un markatore, dà una espressioni comicu o spavintusa. U decoru hè assai lume, perchè pò esse colpi à u tettu, micca in u stessu numeru.

Calabrosa, artighjanali, inutile

Inoltre, una dicurazioni eccezziunale per a casa nantu à u Halloween hè una carbassa, chì hè un attributu indispensabile di stu triunfu di e forze maligni. Avemu suggeratu chì custruisce una versione pocu cumuni di questa decoru, chì pò esse fatta cù i zitelli, senza usu di cuteddu. Cusì, per fà un caratteristicu cù un caratteristicu ghjurnale di Halloween, avete bisognu:

Per principià, di carta culurata, aghjunghje diverse elementi chì pensanu à a designazione di u caprettu è l'"umore" di a zucca. Pò esse un bigallu, ochji, un bandage pirate, vetru, un nasu, un fardinu di u ghjattu è cusì.

Dopu quessa, nantu à a carbuttura è in i elementi di carta, aghjustemu a cinta adhesiva duppiana.

U scelta finale sarà stampà i clippi di carta in una zucca.

Garlande

Ci hè ancu un modu di prezzu è intrattenimentu per fà u salonu di u salone per a forma di una guinva di fantasmi. Diciaremu da una volta chì i caratteri pò cambià sicondu a vostra imaginazione. Pudete scurzà cranchi, witches o cruciani.

Cusì, per fà u decoru per una sala per a celebrazione di u Halloween , truvate utile:

Prima sò bisognu à duminà l'accordione di carta. À a cima, a siluetta di u caratteru scaricatu hè disegnu, postu chì hè chjucu nantu à i contorni. Hè nutate chì ùn avete bisognu à fà traseulmente i lati di u papieru, perchè vi cuntene assai ghanzuri o cranchi scantati, è micca una guinva di elli. Appretzu quì deve esse pruvinenti.

Allora aghjunghje u zitellu soma l'uppurtunità di scappà faces à i caratteri, senza scurdà di participà ancu in stu prucessu.

U risultatu finali pò esse stirminiu sottu à u tettu, in i so porti, in parechji o finestalli.

I amate di l'attrachju cum'è a versione di a guinza, per a fabrica di quale avete bisognu di filamenti aranci è verdi, forbici è spaghetti.

U filatu di u laranitu devenu esse impannucciatu in quattru dettati di a manu assai oghje, postu chì u mezu di u sciincu diventene un tulu di filu è stende. U pompomu resultanti hè decoratu cù una "cuda" di fatta verde.

Li pompòni fatti in questu modu sò attaccati à una corda è pinnate in i lochi diritti.