Ballet 2016

In a 2016 primavera-estensione, u ballu hè cusì popular cumu i tacchi. Quist'annu, i diseggituri di dicisioni di dà i so daveru è cuminciaru i so mudelli in cusì cusì piacè. Sì prutiziunamente li piucieti di ballet sò stati cunsigliati assai pratichi, cunfurdi, ma ùn sò stylish, oghji ùn ponu micca creà micca una scena informativa , ma di una bella festa.

Ei balleti sò in moda in a primavera-estiu 2016?

  1. Ancu i scarpi cun suli chjappi pò dà l'ind'i feminità, ligerezza è attraversu. Allora, e casate di moda di Bottega Veneta è Derek Lam offrewianni femine in moda cun bracciale di culore cun perforazioni, mudelli è ancu cù un sciuri. Inoltre, li mudelli classici ùn sò micca menu dispunibuli, sia in culori scuri è in culori cridani.
  2. Questa stagione, in a punta di pupulazione, i sapelli di ballet, bella è un pocu sorprendu cù una cumminazione di culori, è ancu texturizati. Se vulete una cosa originale, allura i piuviti pò, per esempiu, avè un dibarenzi interessanti, cum'è di Prada, è esse decoratu cù una bola metalica o ancu esse simile à l'uspitali spiagge di u sbariano (Lanvin). Sì, hè a moda di a so maestà.
  3. I passi di ballet di moda di e donne per l'estiu di 2016 deve esse un tagale forte. È chì qualchissia dice chì stu mudellu s'assumiglia assai aggressivu, i diseggiani parranu unanimamenti chì dà l'imaghjini di una sexualità più grande. Hè interessante chì sti balleti pudete fà una bona cumpetizione per i scarpi, è per quessa, i stylistî i vògliu cunsultate à combine ancu cù un vestitu di cummerciale (Daisy Street, ASOS).
  4. Ricurdativi di i famusi calzini Valentino cù studs è sievi? A data, a moda-Olympus hè chjesa di un mudellu tali, ma già ballettu. Sò culpiti perfeziunamente micca solu cù stile di strada, ma dinò vestiti di partiti.
  5. Ma i sapelli di ballet cum'è piucidi ponu aiutà à creà una struttura impurtante è gustosa. Tapes, una forma inusual de calcitoninu - tuttu questu serà u cumplimentu perfettu di qualchi aspettu. Ci hè chì esse sti scarpi senza sapori chì sò stati un sapori di ballerina furmazione è sò diventati assai attraenti à Audrey Hepburn. Oghje, questi brandi comu Glamorous e Kurt Geiger creanu calzetti ballet, chì permettenu ogni fashionista per sente com'è una stella di u Teatro Bolshoi.
  6. E strapie, straps e straps di novu, spine - cusì tanti shoes cù questi elementi decorattivi seranu in a stagione primavera-estiu. Sò un pocu di sandali di gladiador, ma chì hè una conversazione diversa. In quantu à a so varietà di u culore, pò esse variata, per esempiu, a marca New Look hà destinatu à creà un mudellu cù una stampata di leopardo.
  7. E li calzarii di ballet lacati sò una strada di moda in u 2016 è u so splendente di u so culore, u megliu l'imagine di vista. Di sicuru, nessunu pruibisce cun prefittà un neguzzu no tradiziunale o un clàssicu. Inoltre, a libertà di scelta cuncepisce a forma, chì pò esse, cù un nasu scuru è un allungatu.

I tendini di a moda di i ballets in 2016

Allora, se parlemu di i culori di sta scarpa, in seguita in a tendenza di metale è d'oru, ma ùn hè micca menu eleganti, puderà andà in un ombra di pastorale di colore o ballet. Per parechje staghjone, mudelli neri classici ùn anu micca persu u so rilevanza, è i disinfettori ùn anu micca sminticatu nantu à u ballu biancu.

Se ùn cunnosci micca u materiale per sceglie i scarpi di u sicuru, dà preferenza à pile, guipure, suede, lace lacatura, tessili, in feltro. I tarritorii di ballet sò decurati cù arcu bianchi, boli di metallu o fiori miniatura. A presenza di inserti di metalli hè benvenuta. A forma di u ballu pò esse variata cum'è cun un usu di u toe estendido, è arruinatu.