Quale hè u sonnu di leeches?

Leeches riferenu à i simboli ambuichi, postu chì, in una mano, sò adduve per trattà parechje malatie, è à l'altru - hè un attributu indispensabile di parechji rituali magichi. Inoltre, l'interpretazione di i sogni pò avè, pusitivu è negativu. A maiori spessu leeches chì anu parechje in un sognu, presaggiu l'apparenza in a vita di una persona chì pò causà un sunnatore seriu danciu. Se vulete acquistà più infurmazione, utilizate l'interpretendu propriu.

Quale hè u sonnu di leeches?

I Sangu are just a symbol of ill-wishers chì facenu i piani di dannà. Se l'appressu à trattà una malatia, pò esse cunsideratu un passione di una salute perpende in una di i vostri membri di a famiglia. A Leeches per u trattamentu hè adupratu da una altra persona - hè un simbulu di rumpimentu in relazioni amiche. Per i malati, u sònniu in chì manghjanu leeches prumesse una recuperazione veloce.

Una interpretazione di u sonu di leeches in una laguna hè interpretata cum'è un simbulu di una perdita in una disputa, chì deveni à a dispirazioni. Sì vi vede farmaci di sangu, in navi speziale, in u futuru avete da perchè parechji di a vostra bè. A visione di nozze, in quale presenti leeches, avvirtenu chì avete deveru esse una tradenza di l' amata. Se avete vistu un sònniu in questu leeches apparatu, in un futuru vicinu, ùn hè micca cunsigliatu per cumprà un pruduttu o di dumandà à qualchissia per soldi, perchè vo perdite più ciò chì vi riceve.

L'interpretazioni di i sogni, quandu ci era leeches, dependa da a so apetta. Per esempiu, siddu eranu grande, avemu bisognu di pett'à un finanziariu significanti avanti. Duranti stu piriodu si valenu averia d'attentu di ùn fallu in a trappula di scammatori.

Perchè li leeches si guardanu in u sognu?

Visione di nozze, in chì vede leeches in u vostru corpu, vi diciaraghju chì un pugnu seriu o una malatie hè avvicinendu. Per una persona malatu, u so sonu promete a riclori. Videndu chì in un sognu u sangu chì u succorsu à voi in paesaggio hè un simbulu di prucessi di vita, sopra à quale avere da passà assai energia, sia fìsica è morala. I sighendi di notte, in u sangu anu in manu, adducenu chì unu di i vostri detractori volenu dannu. È u truccu hè d'aspittà chì a pattu chì fiducia. U sonnu, duvutu chì leeches anu chjappu à i pedi, hè un passageru di mette in una situazione desesperada, è ùn hè micca succorsu per a to curpa. U libru di inghjignumule cunsigliu guvernerie forza è pacienza è cun dignità passanu tutte e teste.