Cumu sviluppà a flexibilità di u spinu?

A question di cumu per sviluppà a flessibilità di u spinu, un adultu hè generalizatu, quandu vi sia bisognu "aghjunghje". Intantu, l'esercizii semprici per a flexibilità di u spinu, chì si ponu fà in casa, pò aiutà.

Cumu migliurà a flessibilità di u spinu cù esercizii?

Queste esercizii per a fluria di u tornatu sò sviluppati nantu à a basa di a gimnasia di yoga. L'eserciziu regularmente di tali gimnastica aiutà à salvà a crescente di i musculi è facilitate a sensazioni dolorosa chì sviluppanu per un modu di sedentariu. Eserciti di realizazione bisognu di ghjornu, u nùmeru di repetizione - 2-3 volte.

  1. Esercitu di Talasan . Avete bisognu à cumincià cù a pusizioni curretta di u corpu, cum'è a palma di pappà. Avete bisogna à esse diretta è diretta, spalle in un statu relaxatu. In l'ispirazioni, e mani sùffranu, palme mi si trovanu intra. Allora i tacchi sò fora di u pianu è u corpu entene si stendi nantu à a risurrezzione, a testa hà bisognu à puderebbenu livate per vede i palme. Asana si faci à 3-5 secondu o quantu possibili.
  2. Esercitu "Shashankasana" . A pusizioni iniziale - in ghjinochje, presu sternu i buttiglii à i tacchi, e mani - risuscitatu. Quandu una exhalazione hè realizata, u corpu si deve esse tregati da e mani, chì devu ghjunghje sussuntu. E buttigliati da i tacchi ùn si micca tàppadu, a frunti hè preferitu per tuccallu a superficia di u pianu. Asana hè realizatu durante 4-5 seconde.
  3. Esercitu "Purvottanasana" . A pusizione di partenza hè nantu à u ritornu. In a cumpunimentu di l'inalazione, e mani cù e mani in fondu à u pianu, u corpu si svolge in u so forme d'un arcu. Suli da u pianu ùn deve esse rinfriscatu, e mani è pede ùn deve esse ghjustu. Asana hè realizatu in 20-30 seconde.
  4. Esercitu "Dzhathara parivartanasana" . A postu originale hè nantu à e duminazioni cù i bracchetti disposti versu i bandei. E cuglie sò inturniatu, intricciate à i ghjinochji è tirannuti à u stomacu. I perti toscane sò duverebbe annunziate à u partitu (i spalle è palme si sò presu pressu à u pianu), mantene a pusizione per 40-60 seconde è tornanu à a pusizione di partenza. Repetiscenu à l'autru parti.
  5. Esercitu di Ardha Navasana . A pusizione iniziale hè assicata, i pedi sò stesi, mani fracete u corpu. Avete, avete bisognu di risuscitarà e so gemme, lighettu. Quandu u postu si stabilisce, hà bisognu à portà e mani darrere di a testa. Mantene sta pusizione per 10-40 seconde.