Eserciti per l'abdomen

E stiluttu in correttu, abusi di nutiziosa è mancanza d'attività fisica permette a furmazione di u grassu di grassu in l'abdomen. Un vulutu sagging hè un numeru problematicu di e donne. Per lavà l'abdomenu per un corpu di tempu, realizate eserciti chì sò dispunibili per a furmazione di casa. Per piglià boni risultati, l'sporti ùn sanu micca bè, perchè più di a mità di u successu deprezza da nutrimentu, cusì vitture i prodotti danniggiati.

Eserciti per a perdita di pisu in l'abdomen

Immediatamente devenu esse cagiunendu chì u grassu di sta zona si lentani, perchè duvete preparà pè u travagliu duro. Fate a almenu trè volte à settimana, ma ùn anu u majuscule chì i musculi ripigliate. Eincezii per l' abdomeni minimu rializate in trè gruppi di 20-25 volte. Dopu un pocu tempu, aumentanu a carica, è ùn serà micca un avvena. Empertate a furmazione cù un warm-up, per esempiu, puderete purgà o sceglie un cardio tradiziunale.

Eserciti per a vapeuta abituale per i femine:

  1. Torna in torsioni . Posa à e to back with your hands in u vostru corpu. Aghjunghjite i vostri zuttati, dàcenu in i vostri ghjinochji, è ùn lasci micca nantu à u pianu finu à a fine di l'esercitu. Raising the pelvis, point tuo legs up è realizate trimestre. Allora, vai è ripiteva tutte.
  2. "Cesati" . Sì senza cambià a pusizioni iniziale, mantene i vostri zicchini diretti, facendu li 15 cm da u pianu. In alternativamente, suscendu e so peddi prima di fà perpendicularu à u pianu. Cambiassi a pusizione di i gicchi, ma ùn l'aghju micca nantu à u pianu. Hè impurtante di mantene a linu pressu contr'à u pianu. Pudete fà esse ejercitu cambià i so pedi in un avutu horizontali.
  3. "Climber" . Piglianu l'enfasi di menti, in i pustale, per allughjassi i to mani. Mantene a to dritta in ligna, senza piccatu in a sponda. Pique chì hè lassatu, da ghjusta à a ghjusta nantu à u ghjinochju è piglialli à u spallezzu oppostu. Hè impurtante per pruvà torci à u massimu.
  4. «Mill» . U travagliu di a stampa è l'abdomenu avè aiutà à stu sercitu, per quale e quessi anche anch'elli più larghevuli ca l'spalle è dissemi i so armati da i bandei. Pigliavamu, pruvatu à reachu à u pede oppostu, per fà u tinghje.
  5. Stretching . Stand in i ghjinochje è pruvate di ricultà finu à u puntu pussibule, piglièndulu e mani in i turchie. In u puntu di finisimu, sughjettu per sentenu a tensione. Dopu à turnà à l'IP è ripetì tutte.