Eserciti per u stomacu è i mariti

Qualunque sà l'amatori di diversi dieti dicenu, ma ancu quandu avete bisognu à caccià i lati à a cintina, ùn hè nunda di megliu chì l'esercii. Di sicuru, ci sò assai eserciti di u grassu nantu à i lati, ma ùn pruvate di metterà tutti in u vostru prugramma di furmazione. Pudete seleccionarà parechji, ma ripete cù un rigulari. È ancu, ùn vi scurdate di nutrimenta ghjustu davanti è dopu a furmazione. A classifiche anu deve esse strutturata cum'è seguenti: eserciziunale, esercitazioni stinzanti, esercizii per a pressa è i costi, è dinò altre esercitazioni stinzanti. È, quandu si va à a parte principale di u furmatu, vi primu duverà esse realizatu eserciziari senzeli per l'abdomen, è poi eserianu più complexi. Se vulete purificà l'abdomen è i marghjulini cù esercizii, inveci di fà pisci di musculus o di pisu, l'esercitazioni per l'abdomenu i costi sò esse realizati dettu in u livellu di a vostra preparazione. È ancu, ùn avete micca una ora prima è dopu l'entrenamentu.

Ùn invogliate attualità per i musculi bianchi di l'abdomen, perchè hè questu mossi chì sò rispunsabili di a bella forma di a cintura. Duranti a furmazione, hè megliu per uttene alterne per l'abdomenu è i mariti. Per esempiu, avianu qualchì sughjettu nantu à a prusione superiore, poi hà pigliatu esercizii per i musculi di u ventu di l'abdomen, è da quì cuntinuaru à l'eserzioni nantu à a prussima bassu. Quì sottu sò unepoche per l'abdomenu i costi chì aiutanu à portanu e parti di u vostru corpu in una cundizione ideale.

Eserciti nantu à stampa

  1. Pianu di prossimu (PI): ghjornu nantu à a so back, pusau e mani darrere di a testa, senza l'appuntamentu à u castellu. Legu trasversalà è dàchanu à i ghjinochji. Doppu l'inalzà l'arraggiu u corpu da u pavimentu è à l'indirizzu per i ghjinochje, per l'exhalazione - tornanu à a pusizione di partenza. Nombre di repetizione: 15-30.
  2. IP: chjinata in a so back, e mani sferiscenu in u lock darrere a so testa, i so peri restu à un angulu di 90 gradi. Doppu l'inalzà l'arraggiu u corpu da u pavimentu è à l'indirizzu per i ghjinochje, per l'exhalazione - tornanu à a pusizione di partenza. Number of approaches: 5 à 15 repetizione. A relazione entre settimi hè 5-10 seconde.
  3. IP: ghjornu nantu à a spalle, posi e vostre mani sottu e vostre buttigli, peri e strazii. Pigliate i vostri pezzi di 15 cm da u pianu, facenu a mahi cross-savane ("scissors"). Assicuratevi chì quandu anu realizatu l'esercitu, a cintura hè appruvata in u pianu. Number of approaches: 3 à 10 repitizioni.
  4. IP: chjinata à u so latu, i peri. Una manu hè diretta sottu a testa, u sicondu - ripasti nantu à u pavaghju davanti à u troncu. Sti lentamente dui càppule nantu à u pavone è tornanu à a pusizione di partenza. Nombre di repetizione: 10 volte in ogni alzonu.
  5. IP: ghjittinutu nantu a spalle, mani longu u corpu, a cintina hè pressata à u pianu. À l'exhalazione chjarla in u panicu è a più elevata a pelvis. In questa position, hè bisognu à pause for 30 seconde, è da volta à a pusizione di partenza. Number of approaches: 2 à 10 repitizioni.

Eserciti nantu à i musculi addominali laterali

  1. Posizione di iniziu (PI): Standing, pierlie ligeramente più largu chì spalle, i ghjinochje chjucchiati, mani darrere di a testa chjude à u lock, u corpu liverdi addipativi. Fighiera alternai left and right, pruvatu di ùn dàcenu micca è ùn vultà u corpu.
  2. IP: ghjittinutu nantu à i so spaddi, u piuvale di u so pede afchiu hè colpi nantu à u ghjinochju di a manca, e mani sò ligati dopu à a testa in u lock. Tentannu di fà u muvimentu solu à a spesa di i musculi addominali, stinzanu l'u codice di a manu manca versu u ghjornu di u ghjornu. Allora ritornu à l'IP. Quand'elli facemu stu sercitu, assicuratevi chì a pelvis hè pressata à u pavone, è i coddi sò stati rimessi. L'esercitu hè fattu solu à l'abbandunatu è di u dirittu right.
  3. IP: ghjittinutu nantu à i so back, i peri chjusi in i ghjinochje è sò in u pianu, mani facennu risque. Tiranta una per una mani à u tettu, scannannu di la pala di u pianu.
  4. IP: ghjittinutu nantu à i so back, i peri chjapu in i ghjinochjati, ùn falanu micca in u pavimentu, e mani di falà nantu à i costi. Avemu pruvatu à righjunghja cù i nostri mani à u puntu talianu (se hè difficiule, da quellu di u sole) di ogni ghjornu.
  5. IP: Mentirà nantu à a so back, e mani sò situati longu à u corpu, e pate sò tombati à i ghjinochjati, ùn falanu micca in u pavimentu. Ùn facemu torci, per prumove a ghjinochja à a manca, da a direcia. Assicuratevi di mantene a so spalle in lu locu, altru o contu l'effettu di l'esercitu sarà minimu.

Per tutti l 'esercii, parechji prupiette necessiteunu. U so numeru addipenni di u livellu di a vostra preparazione. Sò novu in stu campu? Allora 2-3 sèculi di 4-8 rippressioni seranu ideali per voi. Se sente più cunfidendu, pruvate di 3-4 sèculi di 12-24 ripitenzii.

Eliminate u panicu è i lati incù l'aiutu di esercizii pussibule, u principalu ùn hè micca esse mandatu.