Christian Bale: "Per i mo figlioli, sò sempre un superhero"

Esse un superhéroe in u cinema è in a vita ùn hè micca abbastanza per qualcunu, ma Christian Bale faci cù riesci cù stu rolu in u screnu è in a vita! Appena una nova filmu sarà liberata cù a participazione di l'attore "Invechji", cusì chì a personalità di Bale hè stata dettu. Christian si parlò di a famiglia è di i zitelli, nantu à i particularità di u travagliu in a industria cinematica è l'impurtanza di studià a storia americana.

Foto da u novu filmu "Invechji"

In u novu film, Christian Bale apparere in a forma di un capitanu severu, chì pensa à a so vita, u valore di a vita umana è u pirdunu. A storia di u percorsu di l'hérosu incù u sangue inimicatu - u capu di a tribù Cheyenne, chì ghjheremu un grandu interessu da parte di i critichi di a film è i spettori. L'actor ammitava chì era incredibile difficult to get used to the role:

"Aghju veru amicu in u scrittore è l'eroi. Hè un atipicu uccidintali, induve hè un bon cowboy è un indeccu bellu, ùn ci hè micca dichotomia, hè una film nantu à una storia storica cumplessa, a capacità di ricanuscià l'impurtanza di un altru mondu diversu di u vostru. U me eroi rializeghja chì u so travagliu si pò paragunà à u genocidiu è hè in u prugu di custruisce una nova America. Ghjè andatu per una transformazione cumplessa è multistassi di l'esperimenti persunali, da l'odi à u pirdunu.

Christian Bale dici chì ellu preoccupa u cursu puliticu sceltu di l'America muderna:

"Sò britànnicu, ma aghju granni rispettu per l'America. I mo figlioli sò nati quì i citadini sianu di u statu, cusì mi preoccupa da a bogeria è a attitudina versu i migranti. "

Christian Bale hè pronto per qualsiasi sacrifìzii per l'aiutu di u rolu

Avà in l'attore di 43 anni, hè difficiule di sapè à i so eroi Patrick Bateman o Bruce Wayne, Bale dicia l'adiu per a longu di i so capelli è u pezzu. Cumu si manca a cambià cambiamenti a so apetta è ùn hè micca riflettatu in a salute. Cristianu postu chì, per una gràzia bonu è direttore hè prestu per esse vittimi:

"Ùn aghju mai rischi per salute, fate e guadagnà 20 kilogrami, discolore capelli. Eppuru, confessu chì per a prima volta questa era imprudenza di u mo parte, è ùn pensate micca e cunsequenze. I fumava assai, drunia whisky è pesu sùbitu. Avà, quandu sò quaranta, seguite i raccordji di specializei è pensu nantu à a salute. "
Cristianu immediatamente accunsentutu à sparà in u filmu

Oghje hè una malatìa?

L'attore palesa u so amore di u cinema cun una mentale psiatriatica:

"Avvirtenze ùn hè micca a professione più psichiativa sana, avete da fà fà s'essa piaci u vostru travagliu. Ogni rolu hè di una nova vita, si ncontranu cù un populu stupendante, ma à u stessu tempu, hè un segellu in u nostru inconsciute. Hè per quessa ùn aghju vugliutu à i mo figlioli per fà quì solu s'ellu hè quantu impurtante per elli cum'è stanu per mè.
Christian Bale in u filmu "Invechji"
Leghje ancu

Daddy-superhéroe

L'actor hè sensible à l'educazione di i zitelli è crede chì tutti i pani sò esse un superhero è un rollu modellu per u zitellu:

"Per i mo figlioli, sò batman. Mentre chì altre film cù a mo participazione ùn sò micca interessanti per elli, sò surprised ogni volta chì mi vede in TV. Prima di tuttu, sò un babbu è un superhero! "
L'attore hè assuciatu cù i so figlioli cun un superherone