Università di Tartu


In a cità estonia di Tartu sò parechji monumenti di l'storia è l'architettura, una di e principale attraversu hè l'univirsità. L'istituzione d'educazione supiriore hè diventatu famosu per a so atmosfera bohema è intellettuale chì hè stata in corridori è auditoriu per un pezzu. L'Università di Tartu hè a più stata in Estonia , cumprata in a lista di i megliu istituti d'educazione superiore in u mondu.

Università di Tartu - description

L'istituzione d'educazione supiriura hè inclusa ind'u associu di l'Università Europea cum'è a Rede Utrecht è u Gruppu Coimbra. Ma turisteru vènenu à vedà è per un altru in Tartu (Estonia) - L'Università di Tartu okkupa un edifici chì appartene à i più famosi di a cità. In una istituzioni d'educazione superiore, i specialisti sò furmatu in e seguenti zoni:

In u cartulare, ci sò 4 facultati in l'univirsità, diventata in istituti è cullegia, è ancu quistioni in i cità: Narva, Pärnu è Viljandi. In a capitale di Estonia hè l'uffiziu di a Scola di Lege è l'Istitutu Marittimu, è dinò a rapprisintazioni. Ma a maiò parte di e custruttori sò cuncentrati in Tartu.

Storia di a creazione

A data di fundamentu di l'Università di Tartu hè cunsiderata cum'è u 30 di suviru, 1632. Hè quellu ghjornu chì u re su sudu hà firmatu un decretu chì stabbileru l'Academia Dorpat. Hè u primu nomu di l'istituzioni istruttiva per a quale esistìa, mentri l'Estonia era sottu regula sueca.

In u 1656, l'Università fù trasferitu à Tallinn, è, per 1665, a so attività finisci. L'università apertu a so porte novu à quelli chì vulianu acquistà a cunniscenza in u 1690, quandu si truvò in Tartu. Avà solu u so nomu sonava cum'è Academia Gustavo-Carolina. 1695-1697 sò stati difficili per l'università per l'azzioni di a coalition anti-svedese, chì causò a famine in a cità. Dunque, l'accademia hè stata trasferita per Parranu, cum'è e cundizzioni ci era più favurevule.

In u 1889 u prucessu di furmazione era russificatu, è l'università stessu fù cambiatu novu in u Imperial Yuryevsky. Cu stu nomu, durau finu à 1918. U so nome prisente fù datu à l'istituzione durante a Prima Guerra Mundiale. Quandu u territoriu era occupatu da i Germani, l'università fù trasferitu à u Guvernu Provisionale di u paese.

U 1 di dicembre di u 1919, accuminzò a travagghiari sottu u cuntrollu di Peeter Puld, è i cimienti di cunveggiari eranu di Svezia, Finlande è Germania. A furmazione hè stata cuncessa in Estonian. Dopu chì a Estonia addunita a l'URSS, u prugramma di furmazione cambiò solu, i vitture anu chjappu. Durante u tempu suvieticu, i graduate di l'Università sò diventati filologiche bennii, linguisti è cirurgichi, è ancu parechji altri persone.

Dopu a ristaurazione di l'indipendenza di l'Estonia, l'Università di Tartu hè stata impiegata ricustrughjendu i vultà perduti è i tradizioni di u 1989 à u 1992. Oghje, a scola hè u più famosa è u megliu in u paese. Ma i turisti ùn anu interessatu micca tantu in i programmi educativi cum'è u museu di l'Università di Tartu.

Funzioni di u museu

In u museu pudete amparà assai nantu à a storia di a scienza, cumu l'educazione università hà cambiatu da u 17 ° seculu à l'ora oghje. I Guidas dinò di a vita di l'studiente, l'astronomia è a medicina. L'Excursioni sò tenuti solu in estonu è in inglese, ma ancu in russo, in alimanu. U museu vende ricordi, ci sò aula di travagliu, è dinò per i zitelli.

U museu hè apertu per i visitori di u maghju à a fini di sittembri, u prezzu di i 5 euro per adulti è 4 euro per i zitelli, sò questi i prezzi d'estiu. U museu pò ancu accede à l'urdintu à u fini di aprili per 4 euri per l'adulte è 3 eurendu per u zitellu.

Sightseeing buildings

U caminu è ghjuntu à u circondu universale, custruitu in un stile classico designatu da l'architettu Johann Krause. Tutte l'avvenimenti impurtanti è solenni sò celebrati in una incredibile decorazione di u salottu di l'assemblea.

Un altru "puntu" di u bastimentu hè un cellu in u attic floor di u bastimentu principale. Eccu, i culpiani i studienti di i tempi antichi pensavvi à u so cumpurtamentu. A so presenza hè parlata da una varietà di disegni nantu à i muri, e porte è ancu u tettu. À a listessa ora ci sò l'arti artificiali di l'omu nantu à a facciata di l'edifiziu, quellu chì hè facilitu truvà grafito mudernu.

A bibliuteca di l'Università di Tartu celebrà u so 200 anniversariu, ma à u mumentu u custruitu hè chjusu per riparazioni. Se prima hè stata situata in u sicondu pianu di una casa privata, poi perchè u funziunamentu di espansione, a decisione d'attribuisce un edifici separatu. Allora l'architettu I. Krause remodelò i chjucchi di a bella igienza di a Gotica, chì fù distrutta durante a Guerra Livoni è u focu di u 1624.

Un fattu interessante hè chì in questu edifiziu u primu ascultore hè statu custruitu per piglià e libri. U fundu di a biblioteca hè di circa 4 milioni di libri, chì sò assai edizioni rari. Cû avventu di a tecnulugia di computer, hè creatu un sistema di informazioni elettronica, à traversu chì studienti è specialisti cercanu a littiratura necessaria da u situ di travagliu.

Cumu ghjunghje?

Cumu a l'Università di Tartu ùn hè micca difficiule, perchè si trova in u Casco Viejo . Pudete viaghjate in autobus, scappa à a stà "Raeplats" o "Lai".