Eserciti per una cintura finta

Una cintura fina hè unu di i indikatori di u corpu di a donna. Alas, assai ùn pò micca ghjustificà a "vaina" di a cintura, micca solu per a manca di dedicazione è celo, ma per una variità di razze. Ancu l'esercizii maiò per una cintura finta ùn guarantiscenu un risurtatu di u 100%.

Per chì u cintura di a cintura dipende?

Prima di avè principiatu l'esercitazioni per una cintura finta (chì, sicuru, pò cambià d'una manera cambiata l'apparizione), parlemu di u tristi - i circustanze attraversu chì a cintura di l'aspirazione ùn hè micca ghjustu:

Regoli per fà esercizii per a cintura

Ma, però, i exerciti sò u dirittu è l'unicu modu per fà a cinti finissima. Un modu o un altru, è à un certu puntuale, anu sempre aiutu è cù tutte e prerequisite sfavore di a natura.

L'opirazione di l'efficacezza di l'eserciti nantu à a stampa per una cintura finta hè cunsiderata erronee. Pumping the press every day, pudete sparisce micca l'scopre di u vostru corpu. I musculi di a stampa, mentri in un tonu, sustene a cintura, ma ùn hà micca bisognu.

Hè assai più impurtante chì u cumuzzu iniziale di esercizii per a cintina finta necessariamente cuntene cardio-carchi, perchè ùn ci hè una regula - a grassa da a cintina hè venuta solu quandu ùn hè più in u restu di u corpu. Cuntene cardio è forza in eserciziunamenti. Cardio aiuta à rinfurzà i musculi, è a furmazione di forza comprovarà i musculi vicinu di a stampa.

Prima di furmazione hè necessariu di fà calenderiu, è dopu esse entrenatu - per stende. L'incruciate pruteghja contru l'attrazzamentu di i musculi in a furmazione, è stese - da u dolore è l'accumulazione di l'acidu lattiku dopu. Inoltre, hè a stirazione chì facicià i nostri musculi, rinfurzata da forza furmazione, allungata, femminile, è micca micca fretu, cum'è culturisti.

E, forsi a più impurtante, ùn hè micca fiducia in a vostra cintura cù piani. E zitelli chì si incline versu a dritta è mancata senza fine, sperendu chì rumpenu u grassu nantu à i so costi. Questu esercitu pò è deve esse fatta à calenderà, ma siddu si daveru u bastone, cun l'aiutu di e piani tù avarà da sviluppà i musculi siduti di a stampa, chì volenu chì ùn seranu micca ristrettu, ma più largu.

Eserciti

  1. Legli spalla in spalla appiegazione, i ghjinochje bent, mani in fronte di voi. Emprumminamu a torce u casu à u dirittu è di l'abbandunà. Preheat the press before further exercises.
  2. I peri anu intrezziu à i ghjinochje, mani in fronte di ellu, si stallà nantu à a chjera. Facemu un giru, curpite a manu ghjustu è toccu u codditu di u pavone. Ùn avemu allungati à i dui mani - 16 volte.
  3. A posizione di e mani è u corpu anu cambiatu, i peri sò scadiati da u pianu à un angleu à u corpu. Ripetemu i trasferimentu di l'exercitu 2 cù i pierdie.
  4. Complicating: fixing the position of the body in the previous exercise, repeat the turn with the body and hand, while straightening the pier opposite. I alternate costi, realizatu 16 volte.
  5. Fate nantu à u soffiu, a manca left behind the head, u dirittu hè pusatu. In quattru cuntratti ci stinzanu a manu ghjustu finu à u talianu, dopu à i quattru cuntatti tornanu à a FE. Repetite - 8 volte. Cambiammu li mani.
  6. Aghju pigliatu nantu à a spalle, mani longu u corpu, e quattri sò medcati è sughjetti, quattru pedi sò ferita nantu à a testa, stragglienu di a pelvis da u pianu. Allora torna à quattru contatti in l'IP. Repetite 8 volte.

Eserciti per a cintura si deve esse fatte almenu quattru volte à settimana, cumminendu cun cardio.