Eserciti per pusà nantu à i spelli

Twine - u sònniu di parechji ragazzini, è invece di sè stà impegnatu in ogni sportu o micca. Twine - hè bella è agraria, per quessa chì hè valutu à fà l'essenzi massimi è micca esse lacatu, facentenu esercitivi effetivi per sputichi ogni ghjornu.

Nuances

U primu chì hai bisognu di fà davanti à l'esercizii, per ùn esse solu per esse situatu nantu à u spice, ma ancu per guardà i vostri fossi salvezza è u sonu hè caldu. Warm-up - questi sò e manipulazioni chì purtanu à u sensu di u calore in u corpu, quandu vulete aperta tutti i finestri, anche si a fretta hè dopu ad elli. Per fà questu, pudete correr, bici è saltate sulone. Hè nicissariu à fà scaldà - pelvis rotazioni, ghjinochje, lunges e squatelli.

Ma s'è decide di pusà nantu à una stringa - eseriti per un filu transversale o longitudinale hà da esse fattu di ogni ghjornu. Mossi fermamente "oblaste" si stende. À u stessu tempu, a furmazione ùn duvia pocu tempu, ma quì l'aghjurnamentu principali hè solu in u tempu, ma in perseveranza è di pacienza.

Eserciti

  1. IP - sitting, legs in half lotus. Cù inalità, arrassamu i nostri mani finu à l'altru, cun l'exhalazione chì avemu da caccià. Unu di più tempu avemu allatu u cullettivu e cullittate e mani in a testa. À l'exhalazione, avemu pigliu e mani nostru, per circundà u nostru passatu, stinzanu a versione. Cù inalazione, e apertoni e mani, diminuemu.
  2. Trascinate e perchè cumu quellu chì ponu pussibule è riprèghjanu l'attacchi. A primavera nantu à u pedestre sali, andemu à a perna ghjusta. Ùn avemu dispunibule a peri - a pusizione di u corridore, a primavera è riparà a pusizione. Avemu travagliatu cù u pedi da u lugettu, chì spinceva e to pelvic da andà.
  3. Turnemu in una spurtizza laterale - u pede di u pianu nantu à u puntu, partiu nantu à u taleddu, apre u rodellu u dirittu à u cantu. Avemu travagliatu cù u pede.
  4. Marchate i mani è u ghjinochju ghjucatu nantu à u pavone. A "pierita" di u lintu parte, appicchendu u pede nantu à noi stessi.
  5. Execute exercise. 3 è 4 à manca left.
  6. Arrassamu nantu à i nostri pedi, incusciate i nostri mani nantu à u pavone, avemu spianciatu i nostri pierri quant'è l'anchi pussibule è pruvate di diminuite nantu à a catena transversa, postu chì l'esercitu spettaculu più efficae hè u spice stessu. Demu a nostra manu diritta in u cadutu è u scroll è avanti postu a pusizione. Cù l'aiutu di e mani cullucà è scacciassi in u filu longudu di u longu.
  7. Turnate à i filamenti transversu è repite u stessu nantu à a perna ghjusta.
  8. Regresu à a pusizione seduta, tira i petti nantu à stima, è ciapi avicalli li pierri in i ghjinochje di ghjinochju. Continuamu a stessa, ma cù pezzi estensi. Questu hè più piacevule cum'è un esercitu per un spiceu veloce, chì vi aiutavviu à ottene l'ughjettu senza u dulore dopu à u spele stessu.
  9. Arrineremu i nostri pedi, piani nantu à noi stessu, cum'è s'ellu si alluntanannusi di u pianu, tentativu per smincà più bassi è più sottu per inertzia.
  10. Volenu finu à u minimu, stendu i nostri braccia à i nostri pedi, è rilassate.
  11. Cumparammi i pede ali, fate una "farfalla" - hà influinziatu è fà e pede. Purtemu a bocca è u pettu à i pedi, push our knees apart with our elf.
  12. Regresu à u mità lotus, inhale, exhale.