Nuvellu culmu

Spessu, i fori di "zitelli" sò chjosi di esse caghjunati di ghjovani ghjovani è senza novità chì anu preoccupatu di a mancanza di una sedia per un criaturu ... Quandu hè vale a pena chì preoccupa è vale a pena?

Prima, risponde à quistione: cumu manghja u to babbu? U latti di mamma o una mezlina? Se u zitellu hè nantu à l' ambrati puri, allura l'assicuta di una sedia per uni pochi ghjorni è ancu una settimana (sì, ùn vi maravigghiate) hè perfettamente permissibile! A Sarda di a mamma hè cusì unica chì u corpu di un zitellu sanu pò esse assimbligatu casi solu. Ma questu hè applicatu solu à i zitelli chì si manghjenu inzucatu solu di i so pani.

Se u vostru picciottu hè alimentatu da una buttiglia, l'absenza di una sedia per più di dui ghjorni hè una occasione per ponderu è cercà a causa di stu scumpientu. I femetti di un ziteddu artificiale anu u listinu è a so rinfurzata, a mutazione ùn pò micca esse acquistata sclusa, dunque u corpu duverà esse liberatu da l'excesa massa ecunale.

Quantu volte una puma di nascita?

Sta pregunta ùn hè micca una risponda precisa. L'intestinu di u zitellu solu "aprende" à vive da e novu regule, per quessa, cum'è qualsiasi pupulare, pò "sughjate" è "micca travagliatu". Pettu finu à sei simani sò generalmente tene 5-6 volte à u ghjornu, liquidu, è dopu à questa età u banchume sarà più grossu, ma rari. Ùn hè necessariu di sonu una alarma si u novu venenu micca un ghjornu. Observe u statu di u zitellu.

Perchè ùn un babble natuvolu?

Per sbulicà l'intestini di u zitellu, i seguenti fatturi sò rispunsevuli:

  1. U latti o mischju di mamma.
  2. Pigliatu à a medicazione da a mamma o di u zitellu (lettu l'urdinate!)
  3. Conspirazione psicologica / discomfort migghiori.
  4. A presenza di disordini intestinali.

È ricurdate: u corpu hè di studià! U picciriddu ùn ponu micca purtà un ghjornu o dui, è dopu l'intestini "capiscenu" chì hè ora!

Ùn purtà micca di nascita - chì fà?

A principal hè spicificatu. Se u zitellu si senti bè è rigulari sempre - tuttu hè in modu. Aspittate. È ricordati chì u zitellu hè assai sensible à l'esperimenti di a mamma.

Sintomi inquadantes chì demandanu intervenzione, deve esse:

Allora andate in l'accionamentu. Perchè ogni figliolu duverà a so pròpia "pillola màgia" da u stinimentu. Qualchidunu sarà aiutatu da un bagnu bagnu, un masaje di l'abdomen (alloghju à l'aghja di l'urdettu) è esercitassi cum'è "bicyclette", un pappacciu di pisci bellu nantu à u panicu, cù un "ranu" o "pusatu". Un rolu impurtante hè ghjucatu da a dieta di a mamma: riviseghjà a vostra dieta. Per un personale artificiu: pruvate a cambià a mezcla o cumprà una misura especial di stinimentu è còlicu.

Pruvate per risolviri u prublema senza usu di stimuli mecànichi di u festu. Sì nunda di aiutu, pruvucari l'evacquenu cun un pappagallo higienicatu cù a vasitta di petroleum o un criaturu. Se ùn ci hè nisun risultatu, u passu prossimu hè un microclyster o una candela di glicerina . È l'ultimu cosa chì vulete ricchisce hè un laxativu o bifidobatteria.

Chì i vostri figlioli sò felice è sanu!