U Monti Esja


Esya - un vulcano chì s'hè sviluppatu più di 2 millioni d'anni fa, perch'ellu hè chjamatu una muntagna. Situatu Esja in u suduvestu di l' Islanda , è hè parti di u massicu di muntagna à una altura di 914 metri. Dopu l'scena, questa muntagna hè cunsiderata cum'è l'angelo tutore di Reykjavik , perchè pò esse vistutu da quasi a parte di a cità. Sicondu a legenda, u nomu "Esya" hè stata data in un onore di una zitella chì era bella cum'è questu vulgà extintu.

Perchè vale a pena visitaru u Monti Esja?

L'ascent à u Monti Esju hè unu di l'intrattenimentu più notturizatu, per u populu corsu è per i turisti. Quì pudete truvà un pocu in u boscu d'Islanda, è un fiume chì viaghja in a muntagna, face u paisaggiu più pittorescu. I turisti sò attrae ancu da una vista panoramica di a cità è di l'Oceanu Atlanticu, chì apre da questa muntagna. Inoltre, i rotuli di varià cumplicità sò stati quì. U più pesante, designatu da trè stivali, piglià à a cima - Tverfelshorn. Ma prima quì, à a penurtima stata, circa à una altitudine di 700 metri sopra u nivellu di u mari, puderete arregistramentu in un cartulare di uttene guardatu in un casu di ferru. Per a maiò parte di turisti, stu puntu hè diventatu u puntu finali di a strada, perchè andà da un scogliu più impastu è periculoso. Se decide di cuntinuà, continuamente à stà à mira à 400 metri d'escarpementu, qualchì postu per a sicurità sò furnuti cù coghju d'acordu.

Infurmazione utente

  1. Se viaghja cù vittura, dopu à u pedi di a muntagna, hè parking. Allora truvate una cafe è un carte di e strade.
  2. Perchè scopare in u terrenu pedregale, hè megliu aduprà calzarii còmodi. Inoltre, tenendu in mente chì, se à a prima rotonda aghjustate à manca, per una strada più breve, a ghjente passarà per u terrenu swampy, è pudete chjappà i vostri pedi.
  3. Sì ùn avete micca e cumpetenze di un scalcianu spiunata, ùn pruvate micca a ghjustificà à a cima in u invernu. A già difficult climb hè ancu slippery, è pudete metà ferite. Sè ancu di decisu di scopre à Esya ùn in stagione, poi pigliate cun voi furmagliu speciale - i misgi è un ghjustu ghiacciu.
  4. In u caminu, cuntene à seguitu infurmazioni di informazioni, da quale puderete scopre à quale altitudine hè oghje, quantu metri sò stati à u cimiteru, è ancu quantu devendrà a medità.
  5. Annualmente in u ghjugnu nantu à Esya sporti in cuncorsu nantu à corsi sò stati passati.
  6. Quandu selezziunate a robba, cunfirmate chì a muntagna hè sempre più fretta è ventosa, a parte di u clima in Islanda cambia assai rapidamente, cusì pigliate cun voi u sweater calabresu è chjosu.

Cumu ghjunghje?

In car, pudete truvà a muntagna da Reykjavík in a strada principali Islanda - Highway 1 via Mosfellsbaer.

A visita di u Monti Esja hè ancu possibbili da u trasportu pùblicu, in solu 20 minuti. Per fà questu, piglià l'autobus numero 6 in a bus stop cerca di l'estazione di l'autobus Hlemmur (Hlemmur), scapene à u fraccionu Haholt (Haholt), è pigliate l'autobus numero 57 à u centru di peppa d'Esja. Ma prima di a partenza, hè necessariu di familiarizà cù u schedariu, perchè 57 bus ùn passa assai spessu, è secondu u tempu di partenza da Reykjavik, u numaru di u primu busu pò cambià.