Chjesa di l'Adventiste di u Stagnu (Reykjavík)


A custruzzione di a Chjesa Adventista di u Seventh-day in Reykjavik hè a chjesa cchiù Adventista in Islanda . U tempiu era apertu in u 1925, è a so prisenza traspurta modesti in tutti i stondi di a vita di quellu tempu, chì era riflittutu in l'architettura. A ghjesgia hè interessanti sempre cù a so storia, per quessa hè un u più interessante postu di Reykjavik.

Infurmazioni ghjugna

A Chjesa Adventista era avvishata à a capitale di l'Islanda in u 1897, 53 anni dopu chì fù fundata in Washington. Stu ramu ortu era rapidu adoptu da l'abitanti di Reykjavík e, anche ùn si puderanu micca seriu di cumpetiri cù u Cristianesimu, hà prestu cura. Hè cusì grande chì hà pigliatu un pocu di tempu, cumu si dicidi di costruisce un tempiu, induve parechji paruliziani-Adventisti pudianu cumunicà cù Diu.

A data, trà i residenti metropulitani - 5% di i parrocchiale di a Chjesa Adventista. E sò orgogliosi chì unu di i più antichi edifichi appartenenu à u so tempore. U so stile si sustene u cumplittamenti sana à e tradizione architetturale di u principiu di u XXu seculu. E parete bianchju è un culore marrone marrone enfatizianu a pudori di u tempiu è i tradizioni conservatorii di a chjesa.

Induve hè situatu?

A chjesa hè in Reykjavik nantu à a strada Ingólfsstræti. Nò parte pocu da queste ci sò dui paradi di bus - Pjooleikhusid è Stjornarraoio. Un puntu di orientazione pò ancu esse u Museo d'Arti, chì si trova in u blocu vicinu.