Valle Landmannaleigar


In a parti sud di l' Islanda , à una altitudine di 600 metri sopra u nivellu di u mari, si trova u beddu paese pintu Landmannaleigar. Un panorama pocu abituale di l'altupianu di a muntagna s'assumiglia i paisaghji di pianeti distanti. U paisolu di culore di i riolite è e surgenti caldi chì longu in tutta a vaddi sò divintati un sognu di parechji turfari inveterate. Località geotermica Landmannaleygar hè una reserva naturali originale.

Histoire du Landmannaleygar Valley

U territoriu di a vaddi hè diversa in a so cumpusizioni tettonica. Volcani vicini vicinu à Torfaekudl è Hekla, parechji travagliani in a ricchezza di i culori di sta zona. L'ultima eruzzione da a "Porta di l'infernu", concretamente in u folkloru hè chjamatu Hekla, occidinatu in u 2000. In u situ cù una carica volcanica rinfurzata, ùn hè micca una vegetazione. I riulite di e monti di i culori straordi circundaranu Landmannaleygar. I sandali di i piani cambienu cù rossi brillanti, è per culpa di i colti coperto cù muscuni grecu, l'alleate di lava bianca-negra si putevanu. Diversi agghiuncìlii di metalli è minerali in u magma sedimentu hannu un rimore di culori. E di tuttu stu splendore naturali, ci sò assai sedimenti cù e surgenti cure. Per un bellu pezzu, stu oasi naturali era chjamatu "pazzu di l'omi di sta tarra". Da quì tutti i cori di Islanda sò quì vèninu à guadagnà forza, fighjulendu u respiru di l'aire. Oghje, i surgenti termali di a vaddi sò cunnisciuti ancu fora di u paese.

Turismu in u Landmanaleygar Valley

U terrenu esprinteru, riolite riolite unicu, e surgenti geotermali è clima moderu annu à annunzià più è più turisti à questa zona protetta. L'Islandesi ani detalli a so storia, per sapè, anche tutti i many camiò è e strade di motore, u vallée cuntinueghja à mantene a so apigna originale. Qualunque virazione da a strada hè punishable da e multicelli forti, perchè a pista da u protettore nantu à a lava o vegetazioni verdi fermeranu duoppu assai tempu è spolverà a vista pittoresca di l'altupianu. Invece chì a vaddi si stella amichevule, assai signalazioni stati avvisanu di a necessità di viaghju nantu à SUV. I picculi rifletti chì crocchettate l'altri, passendu a vaddi, flussu in l'acqua alta in tutta a terra baixa. À questu tempu, ancu un jeep di four-wheel-drive ùn hè micca sempre capaci di sopra i obstacles. Allora i turisti abbandunate e so autucere in u pezzu in u campu vicinu è a ghjallinara à cunquistà i petti nantu à pedi. A fine di u ghjornu, i stanchi viaghjatori swish in a primavera geotermica più vicinu. I pruduzzioni curative di i laghi lava sò tali chì a ghjente venga à trattà migraine in longa, dolore d'aghjustu, di depressione, malatie interna, artritite è prublemi dermatulogichi.

Cumu ghjunghje?

U vallée de Landmannanneigar si trova in l'alti terri di u paese, circa 150 km est di Reykjavík . Per un viaghju à u vallée, hè cunsigliu per utilizà l'autobus d'excursion o paghe un caru cù un bonu trafficu.