Supressioni in Pregnant

A parola "superstition" significa fiducia inutile. Creevi in ​​quarchi cosa chì ùn hà micca un veru significatu. Ùn ci hè nunda di bonu in questu. E superstitions dissonance occasione u sufrimentu assai veru di una donna chì aspetta per a nascita di un zitellu. "Guardian" di a saviezza pupulare pò scantale assai una persona chì, per i cambiamenti hormonali in u corpu, hè digià in un corpu. È e tantrums ùn beneficamenu micca a mamma o u zitellu.

Perchè nasce supersticzioni in u gravidenza?

A risposta hè evidente. Cum'è tutte e supersessi in generale, creceranu fora di teme. In questu casu - per timore di pèrdite un ziteddu amatu è desiderate. Ogni superstizione di u gravidenza ispiramente: fate cusì è questu è chì - u zitellu sarà malatu. E cumu si decide à andà contr'à a supersticione? È di colpu, hè veru, è chì faraghju u so babbu? Ùn ci hè micca u fume senza u focu!

Signs è superstitions durante a gravidanza

Questa superstition, chì hà a basa più veru, cuncrega à u cat. Incinta ùn deve micca toccu u cat. I ragioni per l'apparenza di un segnu sò cumprendi. U gattu era cunzidiratu un animali insicuru, cunnessu cù a casa (a donna di a casa era, perchè l'usu di un cat à a nova casa prima). Kikimora spessu si vedi nies in a forma di un gattu enormi. Di sicuru, hè periculatu per tuccallu quì, secondu l'omu anticu.

E, sicondu u mèdicu mudernu, avete bisognu à cura di i misgi. Tiglèghjani malatii chì anu micca uttene à u gravidenza. In particulare, hè bisognu di evità toccu u toccu di u ghjattu: pò esse agenti patogeni di toxoplasmosis, è sta maladie hè summamente peligrosa per u fetus. Cundizione per un cat hè megliu liberatu à altri membri di a famiglia.

Ùn pudete subirte e mani. Cuntese, u zitellu trasmette da questu, è u cordone umbilicale s'imbruta in u collu.

Ma i medichi ùn accunsenu micca cù questu. U zitellu ùn viaghja più da l'astu di e mani, ma da una pusizione incunificosa, in a questa hè a donna pregnant. Cusì s'o risite è bassa i vostri mani, micca nunda di sicuru.

Ùn pudete micca cumprà un pruduttu per u zitellu in anticipu. In generale, ùn hè micca chjaru chì vene una supersettione di cusì! Dopu tuttu, raramenti costruaru quarchi cosa per un criaturu particulari - anu usatu u restu di i zitelli più antichi. I slantesi di lino ùn sò micca fatti per decennii.

Sicura chì questu superstition è chì ùn hè micca una basa scientifica sottu. Sì assai scantu, pudete andà à a Ghjèsgia è pigliate sta benedizzione.

Cusì pudemu dì cun certi eccezziunasione: superstitions durante a gravidanza, à l'altri tempi, sò preghjudizie. Infurmanu a ghjovana mamma è distraenu a so principale: l'aligria chì porta una nova vita sottu u so core.