U Museu Etnogrudu Liettu

Liubliana hè una cità verde, romantica, tranquilla è progressiva chì devi u so carattaristicu à u patrimoniu di parechji tempi stòrici è à a visione di u famosu architecte esloveni Jože Plečnik. Nta l'ùrtimi anni, a capitale hè diventata un paradisu per i turisti, chì offre una grande opportunità per una festa interessanti è cugnitiva. Una categoria separata di attrazioni in Ljubljana sò musei lucali, chì in a maiò parte di casi sò di caratteru naziunale. Frà i più populari di elle hè u Museu etnograficu etnogrussu (Slovenski etnografski muzej), chì discendirem in più detail sottu.

Infurmazioni ghjugna

A storia di u Museu etnograficu Slovene accuminta cù a siparazioni da u Museu Nazionale in u 1923, anchi si sta prima esse tinte annantu à u 1888. À quella tempura, una retachju inclusa per a più parte, opere d'auturi non europei chì anu donatu à u museu da i misioneri Frederic Baraga, Ignatius Knobleher , Frank Pearce, etc. Solu solu qualchi travagli foru creati da i creatori lucali è ùn eranu micca assai populari.

In u 1940-1950. i campi entità stampatu sottu à a guida di u museu, recullia, studiatu è documentatu nantu à a cultura simplici è di a cultura folklori di i villaghji prima è dopu a Prima guerra munniali. A causa di a mancanza d'un ispaziu per a esposizione permanente, l'urdinazione principali di l'amministrazione in quellu tempu era a preparazione d'exhibizioni tematichi periculi, è i cullizzioni individuali eranu exhibiti in castelli in Ljubljana. Solu à mezu à l'anni 90, u Ministeriu di Cultura era attribuita un edifici separatu in u quale u Museo etnograficu lugizianu si trova à questu ghjornu.

Esibizioni di u museu

U Museu etnograficu lugizianu hè un locu "di e persone è di e persone", chì riflette l'identità culturale naziunale, a cunnessione tra u passatu è u prisenti, trà l'arti classici è mudernu, trà a natura è a civilizazione. Dopu u cicittu di exhibitu annuali - Slovenian (straneri, immigrati), altri programmi educattivi europei è non europei - u museu dimustra è traspende cunniscenza:

In u cartulare, e cullizzioni di u museu anu cullittatu più di 50.000 ogetti, alcune di quale sò rapprisentati in 2 esibizioni permanenti:

  1. "Da a natura è a cultura" (3u chjappi) hè un tesoru di u patrimoniu etnològicu d'u lèvitu è ​​u munnu. In questa cola sò più di 3000 exhibiti chì manifistanu a relazione trà l'omu è a natura in un cuntestu storicu è storicu. In un salottu tematicu separatu, ci sò oggetti chì dicenu di l'arti pitturi (i pittura mudelli, disegni nantu à u vetru), i costuli (dumèstichi è di vacanze), strumenti musica tradiziunali, religione, etc.
  2. "I è altri: imaghjini di u mo mondu" (a second floor) - a più interessante exhibizione di u Museu etnograficu slovene, chì mostra a pusizione di una persona cù l'altri populi, in u spaziu è in u tempu. Hè divisu in 7 chjamati "chapituli", ccu cumpresi chì illustra a rilazioni di una persona in una certa categuria: "Sò un omu", "A mo famiglia hè a mo casa", "A mo cumunità hè a mo pàtria", "Fora da a cità - a me marea "U mo pòpulu hè u mo paese", "Differences between my and foreign culture" è "Sò u mo mondu persunale".

Qual'è altru interessante nantu à u museu?

In u Museu etnograficu Slovene, in più di l'esibizzioni, ci hè ancu un attellu di tissuti è ceramica, in quale tutti seranu più infurmati nantu à sti tipi d'articuli è ancu amparà parechji fundamenti. Inoltre, nantu à u territoriu, à dì à u 1er pianetru, sò:

A infurmazione infurmata per i turisti

U Museu etnograficu slovene hè apertu per visiti da u marti à u marcatu da 10h00 à 18h00, u luni è i ghjorni fistivi sò u finale. L'admission gratuitu à u museu hè solu pussibile in ogni primu domenu di u mese, in tutti l'altri ghjorni u tarifu d'accessu hè 4,5 USD. per adulti è 2,5 USD. per i studienti di scole, studienti è pensioni. Per e persone cù discapacità è i bisogni especiali, l'admission hè sempre liberu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u Museu etnograficu slovene orali in modu autònimu per vittura o à u trasportu publicu:

  1. In u carru da coordenade. Uttenli u carru pò esse pàtria, chì si trova à ogni uccisu di a strada. Metelkova (induve u museu si trova). N'àutru 300 m da l'entrata hè un panzunamentu pagatu per 750 posti, u costu hè $ 1,4. per ora.
  2. In autobus. U polistisu di bus stop più cercanu hè situatu vicinu à l'ospitalu di a cità è solu 1 block da u museu. Pudete scaricà in i rotta Nos. 9 è 25.