Cattedrale di San Nicola (Liubliana)

Magia Ljubljana - a capitale di unu di i paesi più verdi in u mondu di u Slovenia - accòglie è fascinate da i primi sicondi di tutti l'invitati straneri di a Republica. Questa città assolellata hè replete di parchi sprawling, costi cafe custieri, l'architettura barocca delightful, musei inuditali è eglises richly painted. Unu di i posti più interessanti di a capitale hè tradizionalmente una di e più chjose altri iglesi in Slatina - a Cattidrali di San Nicola, chì discurbe in più dittore in u nostru articulu.

Infurmazioni ghjugna

A Cattidrali di San Nicolau in Liubliana (parolle - Stolnica svetega Nikolaja) hè unu di i posti più ricunnisciuti di l'Eslovenia. A so storia riturnò in u mezzo di u 13u seculu, quandu una piccula iglesia romànica hè stata custruita nantu à stu situ. Anu dopu, era cunversu in un tempiu in l'estilu gisè, è solu à u principiu di u seculu XVIII. hà acquistatu una struttura muderna è diventà quasi u megliu esempiu di l'architettura barocca in a Repubblica sana.

L'architettu principali di u novu edifiziu era l'Andrea del Pozzo Italianu, anche un rollu impurtante in a ricustruzzione di a catedrale era ghjucatu di l'artisti-ireti Francesco Bombassi è Giulio Quaglio, chì aghjunghjenu à u pianu originale duie campane chì parevanu i turri di a Cattedrale di Salisburgo. A custruzzione stà duratu circa 5 anni è hè statu cunclusa in 1706.

L'esterno di a catedrale

U primu ciò chì chjina u to ochju quandu avete guardatu à l'esterno di a Cattedrale di San Nicola in Liubliana hè a grandi cupuladenza di 8 quadri creata da Matei Medved in 1841. Ci hè situatu à u livante orientale à a intersezzione di a nave principalu è transversale. Altru attrazione di l'esterna di a chjesa hè a 2 torres di e chiesa custruiti in u principiu di u 18u seculu, induve rettiche relitti antichi è insurgenzi impurtanti periculu sò manteni. A strada, una di e 6 campane di a cattidrale datanu di u 1326 hà un grande valuru storicu è culturale. Hè una di e trè cascate in Svevia, tanti turisti sognu micca solu per entra in l'eglise, ma ancu per sdirranta u campanile.

I facciati di a cattidrali di Liubliana sò stati ammulati cù i nicchie d'i seculi XIX-XX, induve ci sò stati di viscuvi è sante, frescoes baroccu è antichi tombi romane. Eccu una cullizzioni di munimenti monumentu Talnitsa (Dolničarjev lapidarij), chì hè stata creata in u principiu di u seculu XVIII. nantu à l'iniziativa di u storicu Johann Gregor Talnitzer. A facciata sud di a chiesa si meriteghja una attenzioni particulari, a decorazione principali di u quale hè un sundial di numeri romani. Un famusu latinu latinu "Ùn sapete micca, ghjornu o ora ...", datata di u 1826, hè sculpitu nantu à elli.

L'ingrossu principalu à u tèmpiu si trova in a parti occidentali è hè aggratu cù una plaquita cù una scritta chì, in latinu, leghje "Memorii vechji di a chiesa cattolica". Eccu alcuna vede l'iconografie giaèica (una copra) - una copia di quella chì era in questu locu in l'antica cattidrali. E sculture di porte di bronze, chì oghji oghji com'è unu di i decorazioni principali di u santuariu, sò stati creati in 1996 in onore di u 1250 anniversariu di u Cristianesimu in territoriu eslovenu.

Interior, S., Nicholas, cattedrale

Invece a perestroika è numerosi ricostruzzioni, l'internu di u tempiu ùn hè micca assai diffirenti da l'uriginale. A maiò parte di a catedrale hè impannuta in frescoes di Giulio Quaglio in 1703-1706. e 1721-1723 anni. L'altri attrazioni include altar angels à u dirittu di a nave (u travagliu di i fratelli Paolo è Giuseppe Groppelli in u 1711) è parechji sculture creati da Angelo Putti - l'estatua di quattru l'Epicuri di Emona (1712-1713), u bustu di Johann Anton Talnitscher (1715 g .) è i relitti di l'angeli in i trianguli spettati in l'altare di San Trinità.

L'attenzione privata merecca l'internu di a cupola, hà pintatu un paru anni dopu a so installazione da l'artista eslovaca Matjazzh Langus. In u centru hè un fresco chì presenta u Spìritu Santu è l'ànghjuli, mentri à i muri di a cupola pò vede sceni di a Coronazione di a Nostra Signora è a glurificazione di San Nicolau vicinu di l'angeli è di i santi.

Cumu ghjunghje?

A Cattidrali di San Nicola hè in u centru di Ljubljana , circundatu da i turisori principali di a capitale, perchè pò esse truvatu senza difficultà à un viaghju novu. Pudete truvà à u tèmpiu in parechje manere:

  1. A pede . Sì vi vanu in a parti cintrali di a cità, ùn sia micca borgia è prufiteghjanu di l'occasioni di cunnosce l'architettura lucale, camminendu un paru di blocchi à u tempiu à pedi. Una guida per i novu viaghjà serve com'è u famu Dragon Bridge , à 100 metri da u quale a chjesa hè stata.
  2. In un caratteru persunale . A via più veloce per assicurà direttamente à l'entrata principale di a catedrale hè di rentà un caru in anticipu è seguitate i coordenadas di u navigatore GPS.
  3. In autobus . Una altra manera popular di viaghju in Ljubljana è trasportu publicu. U puntu più vicinu à a chjesa hè vicinu à u Ponte di i Dragoni è hè chjamatu Zmajski a più. Pudete ricevemu in l'autobus 2, 13 è 20.