Iglesia franciscana di l'Annunziunamentu

A cità pitica di Liubliana , situata in u cori di a Republica d' Eslovenia , ùn hè micca sola a capitale ufficiale di l'statu, ma ancu u so cummerciu, u centru ecunomicu è culturale. Invece di una grandezza chjucu, ci hè tuttu ciò chì pò esse offriti da megacities grandi à un turistu mudernu: hotel di lussu, restaurants di cucina naziunali, densi parchiori verdi è, sicuru, l'architettura antica originale. Unu di i più famose di a capitale hè una di e più chjose più chjose in Eslovenia - a Chiesa di l'Annunziata Franciscana, chì discurrai in più di più tardi.

Infurmazioni ghjugna

A Chjesa di a Annunziata (Ljubljana) hè unu di i tempii più visitati di a capitale, forsi per u so locu convenientatu in Preserna Square in u cuntestu storicu di a cità. A chiesa cresce in u 1646-1660. In u situ di l'antica Cattedrale di San Martino, chì fù creatu da l'Ordine Augustinianu. A nova chiesa cù a cappella hè cunsacrata in u 1700.

À a fine di u XVIII sèculu riformii Josephine fù aboliatu da l'ordine Augustinianu, è in a chiesa è monasteru i Franciscani si stanu, in onore di quale u nomu di u tempiu hè statu datu (per a strada, u culore rossu di l'edificu hè simbolicu di l'ordine monasticu). In u 1785, a parrocchia di l'Annunziata di Maria hè stata stabilita, chì da u 2008 hè un monumentu culturale d'impurtanza naziunale in Sl Slovenia.

Elementi arquitecture

A chjesa hè stata fatta cum'è una basilique monolítica barocca tempurosa cù duie cappelli. A facciata principale, dividita da pilastri majestiti, suprana u fiume. L'scala, cumplittata in a prima mette di u XIX sèculu, porta à l'entrata. Dopu un pocu dopu, in u 1858, u travagliu praticà una ristaurazione, durante quale a sta facciata hè stata rigiinnata è decorata cù u friscu di Goldenstein. À u listessu tempu, 3 nicchie cù sculture di Diu u Babbu facia nantu à l'architettu di pietra, a Virgine Maria è l'angeli annantu à i lati (l'opere di l'escultori baroccanu Paolo Callallo).

L'internu riccu di a Chiesa di l'Annunziata Franciscana ùn deve micca nuddu indifferenti. L'altare principalu di a chiesa di u baroque era creatu da l'architettu Francesco Robba, è e chapelli laterali è i tarri sò stati ammulati da u Cumprendedore Mattei Sternen in l'anni 1930.

Librera Franciscana

In u territoriu di u cumplessu, in più di a chiesa, hè un monasteru, chì hè cè famuzu in Eslovenia in a so biblioteca. In a so cullezzione Ci sò più di 70 000 publicazioni, cumprese 5 manuscritti medievali è 111 incunabuli. Books librettu i libbirtà teologica - liturgia, predica a literatura, catechesis, legge church, biografia di i sante, beatificazione, canonizazione, etc. Ci sò ancu travaglii storichi è enciclopèdichi chì tocanu à i tematichi riligiosi trà u fini di a retazione è di l'illuminazione.

Cumu ghjunghje?

A Chjesa di l'Annunziata di Ljubljana hè in a parti cintrali di a cità, cusì hè abbastanza faciliata di truvà. Pudete truvà à u tèmpiu:

  1. Caminava per un passaghju per a cità.
  2. Per taxi o un carru pagatu per coordenadas.
  3. U trasportu publicu. Un pezzu da l'entrata principale di a chjesa hè Pošta, chì pò esse acquistatu in buses 1, 2, 3, 6, 9, 11, 14, 18, 19, 27 è 51.