Palacio Santa Cruz


A quale, parissimu chì i Spagnoli sò una persona interessanti: qualchissia o più attraenti in un centru di a cità hè un pocu più vechje di l'abituale chjamatu u palazzu, cum'è in u casu di u Palacio di Santa Cruz.

Un pocu di storia

Nò parte pocu da a piazza Major durante l'era di l'Habsburgu in a piazza moderna A pruvincia hè stata cumissionista da u rè Filipe IV in u prossimu 1620 à u 1640, un interessante esterno fu construitu. Diversi famosi architetti participanu à a custruzzione in parechji anni, unu di elli - l'autore di u prugettu - u famusu Juan Gomez di Mora. U palazzu è custruitu di granitu è ​​ladrone rossu. A petra bianca hè finita è i pilastri sò perimetri. Da ellu, u portal centrale di u palazzu cù elementi artistichi interessanti hè ricustruitu. Comu u risultatu, a nova casa si cunforma in perfetta in u gruppu di a chiazza.

Inesanzu, u novu edificu si trova a notarii, giardini e chjassi. In seguitu, in u 1767, era ricustruitu, è a nova imagina di l'edificu fù chjamatu u Palazzu di Santa Cruz per via di a chiesa di u stessu nome, chì era vicinu. In a traduzzione - u Palazzu di u Santu Cristu. Priggiuneri cunnuscini sò:

  1. Poeta Lope de Vega, chì fù arristatu per difamazione in contru à u so amatoriu anticu (cunnosciuti di u travagliu di u poeta, pò ancu visità u Museo di Lope de Vega à Madrid).
  2. Prisionu puliticu-strangeru George Barrow, chì era in a cellula durante tres simane.
  3. General Rafael de Riego, chì hà organizatu un insurgenza contru a monarchia in u 1820.
  4. U "Robin Hood" spagnolu hè un vaghjime elusivatu è astuziu Luis Candele, chì, secondu a legenda, ùn spunta un solu gocce di sangue è aiutau i poviri.

L'Inquisizioni spagnola hà ancu avutu i so vittime sentenciati in questa prigione, assai priggiuneri fù più tardu chjappu o credendu in a piazza Mayor. A strada, pocu luntanu di l'antica prigione, oghji u ghjornu di u famusu «Caves di Luis Candelas» hè statu apertu (un 5 minuti di u risturante hè ancu u mercatu di San Miguel è unu di i musei più famose in Madrid - u museu di u jamone ).

In u mezzu di u XIX seculu in a custruzzione era un incruciatu seriu, com'è chì u palazzu era quasi distruttu tutta. È digià in u principiu di u XXu seculu, u guvernu spagnolu assignau fondi per a risturazione di parechji monumenti storichi, cumpresu u Palazzu di Santa Cruz, hè stata restaurada in a so figura originale. In seguitu hè stata restaurada dopu à a distruzzioni di a Guerra Civile, è in u 1996 era ufficialmente ricunnisciutu cum'è un monumentu storicu.

Interessante hè u fugitivo di esse in u tempu: ciò chì era pristatu di prisioni per a nubiltà è stranieri, oghje hè u Ministeriu d'Affarijiet Esteri di l'Spagna - un punculu storicu.

Cumu ghjunghje?

Visita u Palazzu di Santa Cruz oghje pò esse libere à tutti i ghjè. L'estazione di metro più cercana Sol (L1, L2 è L3), bus stop - Archivo de Indias.