Ljubljana - marcelli

A capital of Slovenia , Ljubljana , ùn hè micca vede in u listinu di i rotis turistici standard, ma vale u visitatu da almenu una volta, cum'è a cità per sempre captures i cori di i turisti. Hè situatu nantu à i banche di u fiumu Ljubljanica è hè circundatu di paisaghji bellori. Liubliana, a so attraversu sò spargugliati in u so territoriu, cunquista l'architettura magnifica, perchè hè statu riformatu in trè culti: Sloveni, German, Mediterraneu.

Stile architettonica in Lubiana

Ciò chì vede in Ljubljana in u primu postu hè una quistione chì i turisti chì anu prugrammi di visità visitale sò dumandati. A capitale di l'Eslovenia hè una cità assai compatta, divisa in un vechju è una nova parte. Frà l'attrazioni architettonici, ci sò ancu castelli, i paesi di cità è religiosi. I vitturiti si junceru i so stati di l'Art Nouveau, u Baroccu è u Rinascimentu.

I turisti chì vènenu à a capitale di l'Italia, avissiru adduzzu un pratendu cómodu è vai per un passaghju per a cità. Questu hè u modu più còmicu per acquistà di Ljubljana. In più, da u 2007, u so centru hè solu una zona prossimu. Tra l'altri viaghji architettonichi più memorabili di qualchì nota:

  1. U primu attrazione hè u casteddu di a cità o u castellu di Liubliana . Hè situatu nantu à una cullina, per quessa, hè simplificà micca impussibili di notti. Per sapè mejoratu a so storia, avete da libru una scursioni chì principia da u ponte d'elevazione. Ci hè un pianu di observazione, i visitori sò indicati una film nantu à cumu questu locu pare parechji anni fà.
  2. U core di Ljubljana hè a Preserna Square , induve parechje cafe cù freschi è di dolci dolci anu da aspittà per i turisti. À u quatu hè un monumentu à u pueta slovante Franz Prešern, in onore di quale stu locu hè chjamatu.
  3. Sittendu micca di a piazza, pudete visità un altru attrazione di Liubliana - a Chiesa di San Francesco . In fattu, era custruitu da i monjos agustiniiani, è i Franciscani si apprassettinu solu.
  4. U Ponte di Trìppu hè una struttura architettiva incredibile chì veramente formate di trè ponti è porta à a parte antica di a cità. Hè struitu in u 1842, ma vulianu demulisce in u 20u seculu, perchè ùn pudia micca affissà un corpu forte di autucati cumu si chjappia ogni ghjornu. Ma dopu cambiò a so menti, è u Ponte di Trìppu hè stata rinfurzata, allargata è fattu solu pezzu.
  5. U simbulu di a cità hè guardatu da i stati di i dragoni , in u circondu chì unu deve circumatoghju serà fotografiatu.
  6. In a parte antica di a cità ci hè l' Agljale di Ljubljana - un edifiziu custruitu in u stile gòticu, ma cunvertitu in baroccu dopu a ricustruzzione. Sò sempri usati per a so ghjustu chjamatu, chjamatu l'alimea hè l'"uffiziu" di l'autorità citadine.
  7. Dopu à l'agljinu, andavanu à a fontaine, chì hè chjamatu "Fountain of the Three Carniola Rivers" , è ancu coñecido cum'è Fontana Robba. Poi incorpori i trè deuses di l'acqua, simbulizendu i trè rivi di Slovenia - Ljubljanica, Sava e Krk. Una copia di a fontana hè installata nantu à a quadra, l'scultura originale hè stata trasferita in a Galleria Nazionale .
  8. Circa hè un altru beddu quadru di Ljubljana - a chiazza di Cirillu è Metodi , chì hè cè famosa per a catedrale di San Nicola o di a Catedrale di Liubliana . L'edificu mudernu hè statu in u XVIII sèculu, è a campana hè stata cumpletta solu in u 1841.
  9. Dopu a cattidrali avete da passà un pocu di più, è i turisti si trovanu in Vodniku Quadri , induve vendi frutta fresca è ligumi.
  10. In sa diagunali hè un altru ponte unicu - i Dragons , chì sustituia u so predecessore di legno, chì fù distruttu da u terramotu più forte. Hè stata chjamata per l'estatue di i dragoni, ma in fattu u nome veru di a struttura hè u Ponte Jubileu di l'Imperaturi Franz Joseph I. Questu hè u primu ponte ferroviale in Europa. Avanzendu da u ponte à u trè ponte, i turisti pudaranu cumprà un souvenirs in i buttreghi.
  11. Dopu un passaghju in l'aire fresgiu chjaru, avete visitatu l'unica Chiesa Ortodoxa Svevia à a cità di Cirilu è Metodi , situatu vicinu à u parcu di Tivoli . A so custruzione, inizinata in u 1936, hè statu culminata solu in l'anni 90 di u XX sèculu.
  12. Per l'Illuminazione culturali hè necessariu visità u Teatru Slovene nativu di l'Opera è Ballet . Ancu s'ellu ùn pò micca vene à u spettaculu, puderete piglià una foto di a majestic facciata di l'edifiziu.
  13. I monumenti architettonii di a cità includenu u casteddu di Fužine , chì, anche nòbbili numerosi renovazioni, hà cunservatu a so apigna originale. Eccu u museu architettonico di Ljubljana. L'ingressu à u museu hè liberu per tutti l'elemenu.
  14. I edifici muderni chì atraeranu i turisti inclusi u skyscraper de Ljubljana . Stu edificu di 13 stori era u più altu in Iugoslavia. À quì cumu hè un uttellu è un pienu d'observazione.
  15. Hè interessante per sutt'elli in a cità, cum'è assai palazzi sò immagini architettonii, adattati à e moddi muderni. Per esempiu, in l'anticu Grubber Palace ci hè l' Archivi Nazionale di l'Italia . U palazzu di u Seminarju, u palazzu di u palazzu custruitu in u stilu baroccu, hè ancu cunsideratu cum'è l'altri edificatori.

Attraversi naturali

Qual'è altru interessante Slovenia, Ljubljana? I sights of the capital are also the green park of Tivoli , chì hè ideali per l'attività outdoor. Ma eccu vèninu ancu à vedenderà u palazzu di u stessu nome, ciò chì era datu à u centru di l'arte graficu.

À i loci induve pudete cammaranu, è vedi tutta a bellezza di a natura, hè u Garden Botanicu . Dopu a so apertura, ùn hè micca chjusu per un ghjornu, perchè era statu ricunnisciutu com'è u giardinu botanicu più anticu in l'Europa sudorientale. À u so territoriu, hà postu almenu 4,5 mila piante.

Cultural Attractions

I turisti sò spessu interessatu in Ljubljana, attrazioni è chì vede trà i siti culturali. Per aiutu di i musei vale per andà à a riva di u fiumu uccidentale, perchè quì hè situatu u museu Tecnulugia, Etnogrue è a Galeria statale .

Da i musei, prima di tutti, avete visitatu a cità , induve una esposizione nantu à a storia di a cità in i tempi di l'esistenza di Iugoslavia. Eccu a rota di tale più antica, datata di 3500 g di aC. e.