In onore di a Principessa Charlotte di Cambridge, chjamava a fioritura

A so figliola d'anniversariu di u prìncipi William è Kate Middleton celebraranu solu u 2 di maiu, ma parechji giuggiunu felicite issa futuru erede di a corona britannica nantu à questa festa. Cusì unu di questi ghjorni divintò cunnisciutu chì Deliflor, unu di i più gran crescenti è pruduttori di chrysanthemum, hà chjamatu in onore di a futura ghjurnata di anniversariu una nova variità di fiori.

Chrysanthemum "Rossano Charlotte" hà guadagnatu u cori di parechji

I primi ritratti di sta bella fiorita pò digià vede nantu à Internet. I crescenti pruvate assai duru è purtonu una varietà cù un arburu coloratu pocu chì ùn hè micca tipicu per sta pianta: i petali pallidu rosa di u crisantemu sò cunfini da una fronda verde. Dopu a rimorca di sta fiore, Deliflor anu annunziatu un cuncorsu per u nome più adattatu. Ci era parechje proposite, ma a vittoria "Charlotte", chì parechji britannichi issa associanu cù a famiglia di i monarchi.

In a so intirvista, un rappresentante di l'annuncia di ripruducazione hà annunziatu chì sta varietà di crisanti anu ponu esse acquistatu in a Chelsea Flower Show, chì serà tenuta in l'Ospitalu Reale da u 24 di u 28 di u 2016. Ci hè chì u chrysanthemum cù petali rosati-verde si prisentatu ufficialmenti à u publicu. Inoltre, u 2 di maghju, tutti quelli chì vulete acquistà u Chrysanthemum "Rossano Charlotte" anu una oppurtunita. Cumprendi sti fiori si pò esse in a tenda online "Waitros" per £ 8. 50 pence, per ogni chrysanthemum venenu, serà mandatu à a Fundazioni di l'Ospitalità di l'Orient Anglais, chì hè sottu u patronatimu di Keith Middleton, è hè dedicatu à aiutà i zitelli cun innèrvuli periculosi è fatali.

Inoltre, Deliflor hà dichjaratu chì a Principessa Charlotte di Cambridge ricevi un bouquet di suchi fiori in annu.

Leghje ancu

Rossano Charlotte ùn hè micca a prima fiore chjamata dopu à i monarcas

U chrysanthemu deduced hè micca u primu fiore chì fù dettu di i membri di a famiglia reale. Un gran numaru di diversi culori ricevuti nomi in quale ci hè a parola "Elisabetta", una fabulosa bellissima orchidea bianca fu numinata "Diana", è u nome di Prince George fù dettu u narcissus inusual in 2014. In u 2012, quandu u duca è a duchessa di Cambridge viaghjanu nantu à Singapur, ghjèranu riuniti in u Jardinu Botanicu una orquidea chjamata "Vanda William Catherine".