Sintomi di Vulvitis

I prublemi ginekulogichi sò oghji unu di e malatie più cumuni in i donne, alcuni di elli in forma negligida porta à cunsiquenzi tristi. Hè per quessa hè cusì impurtante di ricunnosce a maladie prima quantunque pussibule è trattite. Sfurtunatamente, parechji di u sessu fieri ùn hà micca pigliatu com'è regula per visità u ginecologu, almenu annu. Anu andà in l'uspitalu quandu i sintomi di a malatia sò digià manifestatu assai vividamente è causanu discomfort. Fate i prucessi patogenei giniculichi, a vulvitis, chì hè, a inflamazioni di a vulva, o a membrana mucosa di a genitali esterni, hè abbastanza cumuni. Questi include labia grande è picca, pubis, clitoris, è u vestibulu di a vina.

Cause di vulvitis

In generale, i principali cause di a vulvitis sò:

Inflammazione di a vulva hè a più cumuna in e zitelli à 10-12 anni, chì hè spiegatu da e particularità di a fisiologia. Per via di detergenti aggressivi, roba intraviana, obesità à l'urganità di genitali external externes, si sviluppa una vulvitis atopica. À guidanu ARVI frequente per l'effettu di e prutezione di u organismu di a chjesa. Sta malatia hè ancu cumuna in e donne dopu à 50 anni. A causa di l'adelinuazione di a mucosa, l'ambienti alkalini di a vaġina, sò affettati di l'autru vulgittivi atrofi. Da tutte spessu i femicili soffrenu di sta vulvitis durante a gravidanza. Questu hè duvutu à u fattu chì l'organettu di a futura mamma hè debilitatu da a reurganizazione hormonal è fisiologica, chì face à l'attivazione di l'attività di fungi è di bacteriu.

Sintimi di vulvitis

Vulvit in a donna hè divisu in dui formi principali - crunulogicu è agutu. Cù vulvitis acutus, e donne sintinu immediatamente sughjettu è pruvucatu in u perineu, chì ci dessi l'incommodu maiò. Inoltre, quandu urinate o ripigliate una regula, u dolore pò esse in l'area di i genitali esterni. Addiventanu u caminava per u fretu.

Inoltre, ci hè l'iperimia, questu, vermiculite, è inzzione di a mucosa vulva. In tene, u clitoris hè dilate, è a superficia di u labiu minora tenenu una figura granulosa. Quì è allora nantu à u perineu pò esse ancu piccoli chjudi, chì sò u risultatu di scratching a causa di prurite severa. In i casi severi è a trascurità di a inflammazioni, vulvitis manifesta un malignità generale è a debule. Inoltre, a malatia hè accumpagnata da un aumentu di i nodi linfichi inguinali, è ancu di un crescenu di a temperatura di u corpu à 37-37.5 ° C.

Inoltre, cù a maladizioni pò apparenza di alta da a vagina è razzii in u labiu. Cusì, per esempiu, cù a vulvitis candidale, si trovani rimi abbastanti cossi di u latte biancu cù un aroma acidicu, chì fermanu l'annullamentu di u mucus. A so peculiarità sò attribuiti è l'apparizione di una film bianca tra u labbra piccu. Cù vulvitis bacteriana causata da i patogeni, u labiu hè cupartu da u purcugenu grisu purulente o mare u verde-uveru cun un odore sfavore. Chì si riferisce à una vulvitis allergique, chì hè una cunsiguenza di sapori inapoi o pezzi, vistiti di u tessulu sinteticu, e donne ùn anu osservatu emissioni inuditori.

In casu chì a inflamazioni di a vulva ùn hè micca trattatu degne, a malatie generalmente accede à una forma crònica. Cù vulvitis crònica, e donne anu da piglià è pruvucanti, ardenti, particularmente quandu anu sessu.

A u minimu apparenza di sintomi sospetti, una donna hà da cunsultà un ginecologu. In basa di l'eccezziunamentu, è ancu per i prucessi bacteriològii è bacterioscopichi, u trattamentu serà prescribed.