11 participanti di i ghjovi Olimpichi di Ghjuventu, chì ùn ponu esse distinga da i mudelli

Fighjendu à e cuncorsu, e fimmineddi ùn si ritegate micca in u so aspettu, cuncintràrisi nantu à a vittoria, ma sottu u forme d'inginu sò oculati a biddizzi veri chì hè cunfermata da e so ritratti di e riti suciali. Cumpiuta cun elli.

L'attuali più impurtante per i fanali di i sporti in u mondu hè l'Olimpichi. In u screnu pò admira micca solu l'habilità, ma ancu a bellezza di assai atleti. Avemu suggerutu à piglià un ochju vicinu à e belli chì hà participatu à e competizioni realizati in Corea.

1. Kailani Crane - Australia

Un residente di un paese chì hà micca impadite hè sempri interessatu in sporti invernali è hà alcuni alcune considerablementi in u patinage di figura. Kailani s'innamora cun primu vistu, perchè si meriteghja hè in u TOP di i più belli atleti di l'Olympia in Corea.

2. Saskia Alusalu - Estonia

A zitella era a prima in a storia di Estonia, chì fù sceltu per i Olympichi in u patinage veloci. A l'apertura, era a cumpagnia standard di a squadra, è milioni di spettaturi pudiani micca piglià i so ochji, pensendu chì u mudellu era davanti ad elli. Saskia hà sempri gudda football, music è ghjucà u violino.

3. Angelina Goncharenko - Russia

Parechji pensanu chì e donne ùn sanu micca un ghjocu di ghjuvannuli à u ghjocu, ma ùn hè micca. Sottu i capelli enormi sò oculti a biddizzi veri, è questu esempiu hè Angelina. E capelli bleu è curvy, ochji brillanti è un sonne attraente - questu induve l'omi anu amatu. In u so tempu favuritu, Goncharenko li piace di viaghjà.

4. Tessa Vertia - Canada

In a cumpetizioni di ghjochi in skopje in i Olympichi in Corea hà uttenitu una medaglia d'oru, è ùn era micca u primu. In juncu cù u so cumpagnu, spessu prende riti. Dopu una carriera sportiva, puderia fácilmente un mudellu, ma ella voli dedicà a so vita à studienti psiculugia.

5. Anastasia Bryzgalova - Russia

In u rigulu curling femminile, hè difficiule micca avè un attore sportivale, chì ghjurnalisti anu comparatu à Angelina Jolie è Megan Fox. Anastasia hè di San Petesburgo, hà 25 anni. Ella dice chì a so bellezza hè naturali, è ùn hè micca pensatu di cambià nulla in ella.

6. Madison Chok - America

Un'attra articulu di skater in a nostra lista, cose prestazioni sempri attraversanu assai espettori. Per u so esoticu exòticu, Madison pò aghjunà una mistura di sangue hawiano è irlandese. In più di l'sport, li piaci à designà e vestiti, scrive è motocicletta.

7. Jamie Anderson - America

I snowboarder in Corea hà capaci à guadagnà ancu duie midessi d'oru, diventendu un veru triunfu di a squadra di l'America. A rubrica hè u pruprietariu di un bellu sonne è l'occhi radianti. Jamie pensa chì u ioga aiuta per vede cum'è quissa.

8. Lindsey Vonn - America

In u ski in montagna, a zitella hà alcuni altri enormi, perchè in li 33 anni hè di riflette nantu à a fine di carriera prufessiunale. In a so pagina in Instagram firmau più di 1 milionu di persone chì admira micca solu i so scontri sportivi, ma ancu belle. Hà cuntrattu di publicità cù e grande marche è viaghja spessu partiti di moda.

9. Silje Norendal - Norvegia

I so labillizati è i capelli chic sò fugliati per i milioni di l'omi. U picciotteddu snowboarder hà principiatu à esse attuali in u livellu internaziunale in 17 anni, è avà hè 24 anni di età, è questu hè a so secunna Olimpiada. Norendal, solu per l'esercitu, hè impegni à u sviluppu di l'ore.

10. Evgenia Medvedev - Russia

U pruprietariu di dui medgette d'argentu in l'Olimpichi di 2018 hè cunzidiratu unu di i migliori di una sola figura. Ellu attrae i so ochji grossi. A zitella hè sulu 18 anni, è hà ghjughjenu alcune alcune cusì. In più di studienti è figura di pattinaggiu, Zhenya si piace a cultura Japanese.

11. Dorothea Wierer - Italie

U membru di biathlon hè statu longu trà l'audience è a stampa hè cunnisciuta da u biathlonist più bellu. Hè più interessatu in successu in sportu, è micca in attrazione esterna. Dorothea hà tutte e chance di diventà prima in questu sport.

Leghje ancu

Questu hè solu qualchi atleti chì sò ricunnisciuti cum'è a più bella di l'Olimpini di 2018 è in fattu a lista pò esse sviluppata da un pezzu tantu, perchè ogni donna mireci attenzione.