Disegni nantu à unghie shorts

Parechji sò abituati à u fattu chì un bonu designu di unghie ( articulu di uce ) pò esse creatu solu in ungles longu, accusati o più prediletti. Questa informazione era veramente pertinente parechji anni fà, quandu a moda era accrutu longu unghji. Ma l'oghje, l'anguli longi sò già mauva, è a diversità è l'uriginale sò i funnamenti principale di u stile di assai donne, è cusì avete a pustuzzu a moda cun l'aiutu di utile rigulari chì aiutanu à creà un discu originale ancu in uni naturali curtichi.

Semplici appressu à unghie finite cù cristalli è applique

I dimustrii più faciuli nantu à unghji curti pò esse fattu cù l'aiutu di appliqués.

U settore hà vende patterns, a maiò parte sfumature di argentu è dorata (menu spessu - nìuru o culore). Ogni disegnu hè cupartu cun un film trasparenti, chì diventenu a so prutezzione di u borraggiu.

Per fà una applique, tenete bisognu di selezziunati patti adatti, tagliate in forma di ovali è ovali, è dopu cunsunificà in l'ordine di coli.

Allora a manu hè bisognu à pusà un cuntinuu cù l'acqua calda è uni pochi discuttu in tutt'altra per abbandunà l'umidità da u so u pudete cumincià:

  1. Pigliate un òvalu sculare cù un patronu, mette per parechji sicondi in acqua calda.
  2. Emu putate nantu à una filosa di colore cun u patronu in l'aria induve a dicurazione hè di supplicazione.
  3. Allora aghjustemu l'umidità da u so ghjuvellu cù una padedda di cuttuni.
  4. Cumpressammu u patru cù un vernice sprezzante, perchè chì a film ùn sparlina micca mentre lavà e mani.

Questa prucedura ùn viaghja più di 10 minuti, è u risultatu hè un prugettu è simétrique.

Per un glossu megliu, appliice una lacada incolata finu à chì a basa hè secca.

Questu hè un modu simplice di decorerà e unghje, è hè adattatu ancu per quelli chichi chì ùn hanu micca fà scola d'arti, è ùn sò micca usatu per appughjà nantu à un chjucu quadru.

Disegni nantu à unghie choux cù una labulla

Disegni cù vernice nantu à unghji corti pò esse fattu cù una labra convenciosa - questu almenu duie vernici cuntrastanti densi (à culore) vernice è una agulla.

Per fà u ritruvimentu simplice per questu modu, appliice una laca nantu à u unghje à u unghjetta è, dopu, senza aspirazione di secredu, trè punti cù un vernici d'un altru culore. Pigliate una agulla, è, da parte di a culletta ghjunza, sbulicate a pinnuluni in u spirale, toccu l'altri drops. U risultatu hè a pittura artistica.

Dùcciuti belli cù un sbagliu cù un sbagliu cù un sbagliu

Dibuice cù un sbagliu precisa una zitella di bona capacità è capacità à scrive un minimu in carta.

Pudete in l'arti shop u pitzu più finitu è ​​più chjaru (in casu piacè, appressu à u settore per i prufessi di l'articulu di ughjettu).

Se ùn pudete micca ottene u duminiu necessariu un pezzu rinu, allura u solitu feraghju, ma deve esse tagliatu di prima per chì u so puntu hè finita è micca longu.

Disegnu pò esse fattu cù lacati o acrilti. Per a prima pratica, u vernice spessu, chì cuntrastu cù u fondu, hè ancu adattatu.

So:

  1. Applica a basa di laca è permettenu di rendeve per aghjurnà l'assecamentu di i unghji, utilice un spray o una goffette per aghjurnà stu prucessu. Un modu simplice per aghjurnà a siccatura hè di mette u chiave in acqua fredda.
  2. Quandu a laca hè stata secca, appricà una gran zucca di vernici à u papieru nantu à u paper. Pigliate un sciccareddu chjaru di vernici dispostu cù un sbagliu è scacciate cù carta per rinfurzà l'eccessi.
  3. Dopu avè principiatu dibughjammi - fate una carta di l'arti appillativu una linea suldati è curvule nantu à tutta a unione in diagonali, è poi piacenu i archi à u mità di a foglia.

Dots nantu à unghie studette

Disegini nantu à unghji curti ponu esse fattu cù un strumentu còmicu - dotsa. Par ciòca di u lapis o penna, chì ùn cuntene no tinta, ma un vernice, è cusì ponu puderà volu à fantasia è sculacciate qualcosa.

U disegnu deve esse fattu nantu à u vernice seccu, è per decorazione sò stinzati o verniciore cù brillani.