Manicure francese cun un patronu

Li Francesi hannu tanta popularità per a so versatilità. Pò esse viriutu tantu à e mani di un studiente universitari, è nantu à i calendula di celebriti. Tale una manicura hè appruvata in ogni eventu è hè assuciatu perfetta cun tutti l'armati. Oghje più freti, pudete truvà una manicura francesa cun un patronu chì ombreghjna l'imagina cun luminosità, vi permette di dà una indibulita è sfasciate l'altru generalmente di l'indimuniatu.

Varianti di disegni in unghie in a manicure francese

A divisione di u unghje in dui culori dà spaziu spaziu per a pittura. Disegni ùn solu cumplementari l'imaghjini, ma ancu sottumessi l'individualità, u so mondu internu è l'interessi. Cunsiderate l'opzioni più preziosi per a pittura nantu à e unghji.

In manicure hè digià stampi fiore particularmente pertinente. Invernu, astres o dieti sò boni, è hè megliu di pintà a camomile in l'estiu. I Roses sò rilivati ​​in ogni mumentu, è si sò cose cù un vistitu.

E mutivi di bèstie anu vistu specìpuli nant'à e unghie. "Zebra" o "leopardo" pò esse appiicati à i tips, o di pittura o a parti infermale di u unghjetta. I culori pò esse qualunque, in ogni casu l'impronta sarà ricunnisciute.

Quandu facenu un manicurante francese pudete fà disegni nantu à unghji "in piu". Ùn vole micca di capacità spiciali, serà abbastanza per armà cun un pezzu rinu.

Francese, manicure, cù, un, patroneo, unghie

Una chaqueta francese classica (cun ​​un cantu biancu) pò ancu esse decorata cù pittura. A maiò parte di spetta à l'estrazione, fiori è ieruglifiè. In questu casu, l'usu più popular di l'ombri di pastello: beige, rosa, terno blu.

U manicure bianca in francese cun un patronu si face perfettu, à u novu è nantu à a donna di a cummerciale. Di sicuru, in un ghjornu tipicu, mancura di crescita di a sopra à l'elementu di decoru ùn valenu la pena, ma in u ghjornu di a celebrazione ponu fà furnisce d'experimentà. Ideale, u patronu sarà appiicatu in u listessu colore biancu cum'è i spiculi di u unghje.

Varianti di culore di disegni di a manicure francese

Ogni annu, i stylistri pruponi varietà diffarenzi di a chaise. Una varietà di cumpunimenti permette di scelta una manicura à qualchissia. Una solu stilla stravaganti discurallu a vostra personalità è ùn devi micca innunziatu. cunzidira li solu suluzzioni di culori più rete.

Avà una manicure nera negra cun un patrunu hè avè ottinutu populari. Quandu sò i ghjorni chì a lacna negra nantu à u unghje hè stata cunsiderata un signu di vulgarità è ribassia. Aduprà megliu nantu à u borde di unghie finite, è spazi libbiratu per decorate cù mudelli simplicanti o lacce.

Manicura francese cun un patronu blu, per regula, eseguite in u tema di l'inviu. Ogni tipu di sfumature di blu veddi granni in u pianu di i fiori bianchi di i chjavi. Sti pò esse flakes de neve, asterischi o l'arburi di Natale. L'applicazione di secofini aghjunghjenu una figura di festa.

Una altra versione di a manicura francesa cù un mudellu. U ritmu, chì hè generalizatu solu di biancu, pò esse stampatu in ogni culore, è u restu di u spaziu si spiccà trasparente, o pintava in un rosu sensu o xi sguardu luminoso. In una manicure, pudete combine diversi culori, ma avete da pruvate d'utilizà per pittura micca più di trè vernici differenti, in particulari in un spaziu petite, ùn serà inutilmente aplicatu di un pocu culore.

Un manicure francese cun un patrone di rosu implica a culorazione di u filu, mentri u restu di u so ghjunge hè gardu o rosatu. A stampa pò esse rossi o negra. Siccomu lace tintu hè assuciatu à l'eleganza, a manicuranza ùn deve esse fatta senza eserde, una sola linea di u surrisu bastassi.