Calzature su misura in cucina

Dopu chì l'uniforme di a scola hè sceltu, una carta è a cartolina necessaria sò acquistati, i genitori t'hanu a seguente cumpagnia: per cumprà i so scarpi di scola in quale ella vai da a classe. Quali mudelli anu bisognu di preferitu à a zitella era satisfaci cun u disignu, è i genitori ùn anu micca preoccupatu di a cunsulazione è di a sicurità di i so peri? Calzature per i girls in a scola ci deve cuntribuisce à una quantità di caratteristiche, chì avemu parlatu cusì à stu articulu.

Calzature di scola di moda

Per principià, parlemu di quali calzola vale a pena cumprà per viaghjà à a scola, se a zitella hè in classu junioru. Pettini fashionista feghjanu solu à u disignu di i scarpi. A meni, si pruponenu tufannu e parenti praticà i belli scarpi di l'scola cun tacchi. Di sicuru, à questa età, hè preferibile chjamà i scarpi in un cursu tutale. I più mudeli di i scarpi chì ponu purtate in a scola sò Maria Jane. A so funzione hè chì u piuvale hè micca mancu, u pettu hè in tona, è a strap on the rise fiabile fixeghja u pede. Ma si sò prontu per succorsu à a persuasione di a figliola, sceglite l'eddi in u quali u peduniu hà a forma di un ladrone, è a so alte ùn si supirava cinque centimetri. Questa alte hè cunsiderata cum'è l'accettabili per un corpu in crescente. Inoltre, i picciotti sò sempre figlioli attivi, cusì spessu corse nantu à i curriddi di scole, scala, è tacchi alti - ùn hè micca sicura.

I studienti in i scoli sò elettu à i scoli di scola in a piattaforma , chì sò pratichi. Queste sole li permette di apparinà a moda, è a salute ùn hè micca minatu. A piattaforma ponu una altezza di dui à cinqui à sete centimetri. Calzi di moda in a piattaforma perfetta cunghjunghjia cù u vestitu, è cù una sarafan, è cù una fascia, è cù i pantaloni. Fighjendu grandi mudelli cù una strapola o parechji cinghie nantu à a risata, zipper decorative à u spinu o à i pedi. I studienti di i so studerii anu dettamente apprezzate i scarpi à u zignu, chì pò esse disprezzu micca solu in l'scola. U wadding hè longu statu una tendenza è ùn ne non jucarà a pusizioni. A sola pò esse classica o inusual, rinforzata o larghezza in altitudine. Calzature sucietà nantu à a cusciglia per a stabbilità, cunvenite è pratiche.

Criterium per elli?

Unu di i criteri più impurtanti hè u materiale da quale u fugliale sò fatti. Hè assumatu chì a ghjocu di sculaccia usterà ogni ghjornu in a cascata è a primavera, cusì a forza vene primu. Curnutu, l'ottima ottima hè un pezzu genuu. Hè resistente à a righjoni, ùn permetti micca passà umidità, permette di pisca per "respirar". Inoltre, hè fàciule di piglià cura di i scarpi di cori, perchè una zitella pò fà, senza a participazione di i so genitori.

Se u precitu ùn permettenu micca un sapellu di coghju, pudete truvà mudelli fatti da un sustitutu di qualità. In certi casi, i scarpi di cuirone ùn sò micca inferilii in prestazioni per mudelli fatti di pelli. Ci sò ancu mudelli di tessili. Questi piani cun un dinozzu fate per un pezzu in tempu pòssanu aspettu assai decentu, ma hè difficiuli di cura di elli. A terra forte da tè hè micca facilitu di sguassà. Inoltre, ci hè un riscu di deformazione di i scarpi.

In quantu à l'scelta di u culore, a maiò parte di u gestimentu di l'istituzioni educate in u scuole di offerte à passe in i scarpi di u culore scuru. Questi piani sò cunsiderati universali, cumu si cose a forma di qualsiasi culore, cusì hè preferitu per cumprà calzoni nero, scuru bulu o marrone . Evitari mudelli cù assai decoru, postu chì a scola ùn hè micca un podio è micca una discu, ma una istituzione educazione.