Comu preparanu e to mani per u fretu di l'inguernu?

Hè cresce chì a vera età di una donna sempre dà e so mani. Piuttostu spessu, cun assai attenti à a persona, e donne scurdanu di cura di cosmetologia. Allora pèrdite rapidamente l'elasticità è l'elasticità, esse ingrossu seccu è rough, arruganti è spuntate pigghieri nantu à questi.

Per impidiscia u crescente prematuru di a pelle di e mani, ùn deve esse pigliatu cun cura, cù prughjetti di assistenza uriggini com'è regula. Hè particulari necessariu per piglià a cura di e to mani è observe tutti i reguli di cura in u friddu di l'inguernu.

Ciò chì importa a cundizione di a pelle à l'inguernu?

A pelle di e mani hè ternera è magre, hè un numaru assai pocu di glànduli grassu, cusì hè più sensible a fatturi externas è senza difendenza prima di u ventu di l'invernu è a fretura. E so funzioni protettiva sò debilitatesi à causa di u fattu chì i vapuri spinghjarani urienti in a bassa temperature, chì porta à una deteriorazione in u cunsigliu di nutrienti.

Inoltre, in l'invernu, a pelle di e mani pisca l'effetti di u caldu secu. Radiatori calefolii è radiationi friddi di l'acqua caccia a moisture da i mani. Ma hè particularmente preghjudiziu à a pelle di e mani à i cambiamenti freti in a temperatura, quandu d'un ambient aggressivu (friddi) i mani attentanu immediatamente à l'altru (arete seccu).

E, sicuru, tali influenza aggressiva di detergenti è acqua dura da u grigiu ùn hè micca annullatu in u invernu.

Regoli di cura di a pelle per e mani in invierno

  1. Per evitari di cuntattu cù l'aiutu friddu, avete adupratu guanti o mittens adatti, prima di vultà.
  2. Mentre facenu a facenzi di a casa, assicuratevi di guanti di guate o di cuttuni (secondu u tipu d'attività). Oltremente, pudete aduprà una crema di manu protettiva especial chì pruteghja contra l'effetti di i chimichi di ughjugale, u polu è di terra. I cumpunenti di questu agent aghjunghjenu a pelle cù una filetta di preservazione alloghju.
  3. Per ùn ùn violezza a capace di u lattice di u lattice, chì hè a so barrera protettiva, lavu e mani cù l'acqua di a temperatura di l'ambienti, cù un sapunite sfavore cun un valore d'acidità di circa 5 (vicinu à u pH naturale di a pelle). Sempre anche u to manu sequita dopu à ogni cuntattu cù l'acqua di u grigiu.
  4. Applienti crema bianca, almenu duie volte à u ghjornu (dumanda è sera), è ideale - dopu ogni lavatu di mani. In u tempu d'inguernu, hè bisognu di dumandà 20 a 30 minuti prima di sorte à a strada per applicà una crema spiciale da u friddu è u ventu, o una crema nurtanti ordinariu nantu à grass base. Riturnà da u friddu à a stanza, appricate una crema o gel crema di hidratazione dopu a purificazione.
  5. Amuzione regule per i pruduttori di a pelle di e mani, cum'è scacciatura, maschile, spiagge, mascarelli, garzanti. À questu endemazione, pudete cumprà prudutti speciali da a industria, o l'usu di ricetti in casa.

Ricurdemi Folkali per i cura di a pelle

  1. Scrub. Mmedita in proporzioni ugguali u salinu di u mare di moltu finu à u cafè moltu, aghjunghjite una crema o sapori spugna. Aduprate a mistura nantu à e mani è u massaggio per dui minuti, poi arringe. Scrubbandu duverà esse applicata 1 à 2 volte à settimana.
  2. Contraste baths. Per un bagni caldo (circa 60 ° C) preparanu l'infuzione di qualchi pianta midicinali. A acqua freda sarà acqua fogera a temperatura di l'ambienti. In alternativu per un mumentu per rinfriserà e mani in calore, in un bagnu friddu per un minutu 15 tempii, finisci cù un friddu. Pudete utilizà queste banni duie volte à settimana, questu serà un prucessu maravigliu maravigliu per e mani.
  3. Amma di ule crucielite. Imbuligheghja in proporzioni ugguali u melatu è oliu d'oliu pocu calatu, mette a mezcla nantu à e vostre mani per 20 minuti. Pigliate a so mascara cun un sapunite sfruttate è usa una nutritiva crema.
  4. Patata è maschera. Imberate patate grati cù una cullizzioni di meli è media cucchiara di zucca di limonu. Applica a misura durante 10 - 15 minuti, rinite cù l'acqua, utilizate crema.
  5. Oroscuglio. Pose nantu à i vostri mani tutti l'olii fatali cosmichi, cumu nantu à i guanti di cuttuni, lasciate per a notte.