Parenti di a tèrra Principessa Diana andonu à u podju in Milano

Quale hè chì dice chì un aristocràticu ùn pò micca esse un mudellu? Spécialmente si hè bonita è hà assai ligami utili in i circles di moda ... Probabilmente anche di guarisce quale hè parlante. A bellezza britannica blonda di u sangue biancu di Lady Kitty Spencer in modu peculiaru onorevule u memoria di a famosa tia.

Andò à u podju in Milano u ghjornu di a memoria di a Principessa Diana, esattamente 20 anni da a so morte tràggica. L'apparizione di Lady Spencer nantu à a manifestazione di a moda diventavanu com'è parte di a Stampatura di Moda in Milano. Una bellezza di 26 anni in una vistimentu di a nova coleczione di a marca Dolce & Gabbana.

Nota chì i parenti di l'anu Britannica, i Spencers nobili è i rapprisintanti di a Casa Reale di Gran Bretagna attribuìanu tali "trucu" à a chjesa senza l'appruvazioni. Ma l'audience, chì hà visitatu u show, apprezzé a cura brava di u parente di a Principessa Diana.

I sònni veramenti!

Chì un piccatu d'amparà, Kitty hà longu sognu di passassi per a catapura à a luci di i piazzi. Hè veru, hà da pallà per u dirittu di rializà u so sònni per un pezzu. Primu e primu postu, una picciuttosa precisa per sopr'à l'attitudine negativa à i so piani di u so babbu, u Contu Spencer, u fratellu di Diana. Iddu sustinia chì travagliendu cum'è un mudellu ùn hè micca adattatu per una chjesa d'altru urighjini cum'è Kitty.

Leghje ancu

A perseveranza è a finalità di l'aristocratiu bonu facenu u so travagliu. Dopu u finale di u show, confessia in i rete sociale chì hà apprezzatu littiralmenti ogni secondatu di stu manifestazione è esprimiu enormi gratitude à l'urganizatori.