Cumu si libbirà di l'odore di i pedi?

I piedi di una persona, à dì i petti, cum'è e altre parte di u corpu, sò propensi per a ghjustu. Questu hè naturali è ùn deve micca avè qualchì sospettate. Ma s'ellu si tuttu era cusì simplice, ùn avemu da parlà micca cun voi oghje nantu à cumu per liberà di l'odore sfavore di i vostri pedi. U fattu hè chì in u normale u statutu, i glànduli secretrii di u corpu secreghji l'sudatu cun un arricuminu pocu sottulatu, mentri i fatturi accunsentanti, cum'è a qualità di calzini è i scarpi, a puntualità di i prucessi ienichi è cusì, facenu micca disprezzu. Perchè, prima di cumincià à discussà l'issueu di cumu per trattà cù l'olfattu di i pedi, avemu dettu cunsultà a causa di a so causazione.

Perchè perchè u pumu arricumatu?

Ci hè parechje razze per questa fenomenu, è indipindente è colectivamenti, ponu purtà à una situazione cusì pocu cum'è l'apparenza di un aranciu per u pede, chì ùn hè micca fatta da eliminà. È sempre hè più faciule per impediscenu un prublema più cà solu di seguità dopu, cusì pensate, forsi quandu puderanu aduprà da tutti i fatturi, è a quistione "Cumu si libbirà l'arricumu di i peri?" Scorredete da ellu stessu.

  1. Socks (pantyhose) cun un grande percentualità di material sinteticu. Hè megliu per abbandunà in tuttu u so vistimentu, ma in u mondu mudernu hè quasi impussibile di fà questu, salvu chì pudete fà tricà i vostri calze. In i calcutti di a produzzione industriale, sempre ci hè sempre una piccula parte di fibri artificiali, ma i piu pocu ci sò, più megliu.
  2. Peppinu certi scarpi, scarpi di materiali naturali. Tali shoes ùn "no respira", è secondu l'ingrossu duie i vostri pierri "choke". Cumpulientu i scarpi di tali materiali, avete parechje prublemi. U primu - cumu caccià l'olfattu di i pedi, è u sicondu - cumu per liberà di l'odore di i scarpi. Avete bisognu?
  3. Funghi. Questu hè un prublemu prugramu medicu, è hè necessariu di risolve solu cù un dermatistu, aiutavà à selezziunate cum'è una medicina contru u fungus, chì vipparà l'oliu di i pedi.
  4. Fate sportu o mantene un stilivu attivu. In questu casu, a sudazione di i pedi hè crescente, è l'unica solu serà un cambiamentu puntuale di calzini è l'aria di i scarpi.
  5. Un incurvatore cù i hygiene persunale. Cunduti sò lavati à u minimu 2 volte di ghjornu, è u cumplete cù sta regula serà u migliore solu per l'odore di u pede. È hè necessariu di utensili u soapu in spaziu, ùn solu ùn solu eliminà l'odore esistenti, ma ancu sece a pelle.

Avà si avvishà à l'arricchimentu di i pedi. In farmari sò vendu parechji credi, pompi, politi è spruzzi per eliminà l'odore di i pedi. Qualchì parechji sò assai efficace, è certe ghjudicate solu à i so cunsumatori. Se ùn pudete micca cumprà un uttellu efficace, pudete aduprà unu di i rimedii tradiziunali per l'olfattu di i pedi. Seranu cunsiderate più allora.

Ricordi folkiali per l'olfattu di i pedi

Perchè ùn pudete micca rimettutu di l'oliu in un certu tempu, tutti i bagnani indicanse esse fattu ogni ghjornu, à a sera, dopu lavate i vostri pedi.

U vinu di u vinu di u vintu di l'oliu

Avete bisognu à preparà un bacinu, acqua calda è l'acitu. Sicondu a dimensione di a pelvis, pudete necessite un molte diverse di acqua calda. L'acitu pò piglià u calculu di 3 cullizzioni di l'acitu à 2 litri d'acqua. Pettite i vostri pedi in a bagnera è eterene quì à 5 minuti, piglia lavà i pede novu.

U bagnu di panzaru

Avete bisognu di l'acqua calda è di u salitu di l'alimentariu urdinatore (in casu avete u sali di u mare, più megliu piglià). U rapportu di l'acqua è di u sali hè cusì: per ogni 2 litri d'acqua, hai bisognu di piglià 3 cullenade di salini senza slide. Questu bagnu hè presitu circa 10-15 minuti, dopu chì i petti sò lavati bè da u salinu.

Bagnare di piedi per i pedi

Per fà un bagnu chì hà bisognu à fà u tè, à u ritmu di 1 sacchju di tè per 0.5 litres d'acqua. U prezzu di tè in questu casu ùn hè micca influenzia l'effettu di u bagnu, dunque megliu di piglià di prezzu. U bagnu di tè hè presu 10-15 minuti. Vulemu betle solu risposta solu à u prublema di eliminà l'odore sfavore di i pedi!