Crochet pattern

A veces difficili, prima visu, i figuri sò simplici. Cusì pudete dì quì unu di i mudelli più famusi di crochet - "shishechki". Hè assai bè trattatu per i plaids , cappelli o capelli. A puntata pò esse sia nantu à un densu canve (da e culonni senza cordi), è nantu à l'apertu (da air loops o posti cù crochets).

Classe maestru - cumu si pò sculaccià u patronu di "scherzosi"

Per crochet knitting, u crochet utilizarà l'esempiu schema:

Curà di travagliu:

  1. Facemu una catena reguladora di bucu di l'aire. Dopu quì, aghjustemu u gancidìtu in u sestu bucleu è piglià un novu.
  2. Impone 2 loops più, utilizendu un filu di travagliu.
  3. À novu, u filu di u filu à u ganciu, l'avemu firmatu in u stessu loop, da elli avemu fattu una colonna, è, avendu aghjatu u filu di travagliu, deduce un novu ciclu. Allora facemu dui corsi.
  4. In seguitu, facemu a terza colonna di loops cù un crochet.
  5. Avà accede à unisce à i trè pilastri di i loidi. Per fà questu, fate u filu à u ganciu è vincenu tutti i 4 buculati chì sò stallati nantu à ellu à u stessu tempu.
  6. Per fà u stessu elementu à pocu pressu, avemu fattu 2 loops di l'aire. Ripetizione punti 1 a 5, facemu unu o duie più "shishechki".

Avanzendu da tutte l'altitudine, pudemu dì chì "cunnessione" facianu fà parechji cullativi in ​​fine, custituiti da 2 o più culi, attaccati da un cicculiu è avè una valute cumuni.

Utilizendu a stessa teknika di triccò, ma facennu un numeru diffeinu di bars, pò ancu ottene diverse elementi di tene, questu, più più splendida. Per esempiu: "manichi" di 5 culonni sò realizati in securità à l'esempiu schema:

U patru "shishechka" pò esse usatu no solu in u spettaculu solidu, ma ancu in cunglinda cù l'altre tècnicu di crochet.