I giochi da l'omu strisce

Giochi - parte integra di u sviluppu di i zitelli. U materiale da quali sò fatte pussibuli pò esse qualcosa. Tanti zitelli piace i belli ghjuculi, ma finu à una certa età, vi valenu à evà i ghjucà fatti di moltu pila. Cumu sustituisce e fur? A solu ideale hè piuvana. Stu materiale hè tutte dilicatu è sicuru, è cura di i tagghiate belli da pappà è faciule.

Se decide un ghjocu di u ghjocu di cuddeti cumminciali, avemu dicu in questa classa maestru cumu per fà cose.

Per i più giovani

I prudutti tessili sottopenniri per i zitelli puderebbenu primu è primu da salvezza, per quessa ùn hè impussibule di utilizà infurmazioni cù rinvii. Ma a dispunibilità di una varità di tapes hè solu accolta.

Avemu bisognu:

  1. Cut da u piuviru dui cìrculi di u stessu diàmitru è parechje chjazzi di tuli dimenisuni. Pane a squares in un cercolu di piuceri è di cose, traschendu l'agulla da u centru à i canteri.
  2. À a parte rimanda, aghjunghje cù l'aiutu di i culi di colore. Pùa cose à circà a circunferenza, allughjendu i fini.
  3. Cunsigliu cù un segùn ciculu di bracciu, suecesu postu tutte e cintesu intornu è stitch. Ùn vi scurdate di abbandunà un furore, chì hè necessariu per turnà a ghjucatella in a parti di u fronte.
  4. Turne u ghjocu per chì e tappe sò in l'esterno, cose l'agujeranu. Un ghjallujudu fattu di piuvita, fatta da e mani propriu, u zitellu ùn lasciarà senza cura! Molti cilesti multicore cù un disinnulu cumplessu permettenu a mamma per fà a so propria attività mentre u zitellu studia u ghjocu.

Sowenok

Questu quì puderia esse un amicu per u zitellu, è cusì hè faciule!

Avemu bisognu:

  1. Aumente è stampate un mudellu per un ghjucatu bulu da piucevule cù i patti sottu. Trasferisce i patti per u piuvìgliu è si tagghiau i dati.
  2. Cunfraticà tutte l'infurmazioni, salvu quelli chì serve cum'è una vacca ghjovina, una doublerine. Tutti i vostri dittagghiati sò pronti, cusì un ghjocu di lignu!
  3. Chjappa in a parti di u fronte di u fronte di u corpu di l'ochju, u nasu, u pettu è l'ale. Assicuratevi chì sò stati fora simétricamente, è avè da travaglià.
  4. Pin the ribbuli attornu u perimetru di u ghjucatu è cose.
  5. Pene à a reta da u corpu cù pinnate, punture è turnate u ghjinuu à u fronte. Fill it with filler, è u sucker hè prestu!

Cat

Stu ghjocu pò esse usatu cum'è un pillow. Per a so produczione avemu bisognu di striscia, filamentu decoru, chintz, ribbon è sintepon.

  1. Sugiate nantu à u fogghiu di u focu di u segnu, è poi bordate tutti i contorni cù un filamentu decoru. Per ùn spolverà u tela, utilizate un disegnatu illustratu nantu à u paper.
  2. Trimate a cima di u ghjocu da u piuvittu, è u fondu di u caliconi. À a cima di u pinu, aghjunghje u foglie cumu fattu prima.
  3. Attach the bouzzle à a parti da pota, è in a junction of the fleece è chintz, aghjunghje l'arcu di a ribata. Aghjughjà un patronu schematicu, cutatu di carta, è cercanu in u cuntour cù un lapis.
  4. Tagliatu u pezzu di fronte è di pezzi, aghjughjà i dui fossi cù pinnate, è cusì cusì à u cuntour. Ùn vi scurdate di fà un pocu centimetri libri, perchè pudete fà un fillilu. Dopu quì, cambia u ghjocu nantu à a parti di u fronte è fate mette cù sintepon. Hè da cose à u pirtusore è diventene u risultatu.

Cù u vostru propriu mani, pudete cose cunfessionale ghjuculati fatti di sentite .